Nagelstyliste slecht voor zwangerschap?

Discussie in 'De lounge' gestart door JeroenEnDenise, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeroenEnDenise

JeroenEnDenise Actief lid

21 okt 2006
    114
    0
    0
    Krommenie (Zaanstad)
    Ik ben nagelstyliste en ben sinds ik zwanger ben gestopt met werken, omdat ik bang ben dat de chemische stof die van de nagels afkomt en de acrylvloeistof schadelijk voor mijn ongeboren kind zijn. Ik kan er namelijk helemaal geen concrete informatie over vinden, dus ben gestopt uit voorzorg. Ik verveel me tepletter en zou graag weer verder gaan met mijn werk. Weet iemand of dit daadwerkelijk schadelijk is voor een ongeboren kind?

Groetjes Denise

2. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    hoi hoi,

mijn nagelstyliste werkt ook gewoon dat zw zwanger was die droeg alleen een mond kapje.
    verder kan het geen kwaad hoor.

liefs mopsje

3. Niet meer actief

idd goede afzuiging en/of een mondkapje en dan kan je gewoon doorwerken ;)

*ben zelf nagelstyliste maar al langer dan een jaar gestopt ivm rugklachten*

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik mocht toen ik zwanger was echt niet in de buurt komen hoor bij acrylnagels! Ik stond toen in die tijd model voor nagels, maar mooi dat ik niet meer mocht zitten en gewoon die kamer uit moest als dat chemisch goedje werd gebruikt! Dus zou even verder informeren als ik jou was!

5. Niet meer actief

Op mijn opleiding zat zelfs een meisje die zwanger was en de opleiding deed.
    Ze moest een mondkapje gebruiken.
    Wanneer je dat doet of goede afzuiging hebt is er niets aan de hand ;)

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ok, dan zal het bij mij uit voorzorg zijn geweest denk ik!

7. Niet meer actief

Misschien wel idd, maar als nagelstyliste kun je gewoon doorwerken, maar wel met een mondkapje voor en/of goede afzuiging.
    Als "klant" kun je gewoon gaan...die anderhalf uur maakt niks uit..tis meer voor de styliste die er de hele dag in zit....dan is een mondkapje voldoende.

8. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Toen ik vroeger nog de nagelstyliste bezocht was zij ook zwanger. Ze had wel een goed afzuigsysteem trouwens, schijnt wel belangrijk te zijn.

Ze heeft een gezonde knul gekregen!

Mona

9. JeroenEnDenise

JeroenEnDenise Actief lid

21 okt 2006
    114
    0
    0
    Krommenie (Zaanstad)
    Nou meiden, jullie hebben me gerust gesteld. En ik wil ook heel graag weer aan het werk, want ik heb me nou al een maand of 3 doodverveeld! Ik kan totaal niet stilzitten, dus ik ga zeker weer aan het werk! Misschien dat ik wat kortere dagen ga werken, want het is natuurlijk ook wel lekker om nog wát vrije tijd te hebben :rolleyes: ...

Ik ga m'n mondkapjes weer gebruiken! (ik gebruikte ze nooit, omdat 1½ uur met zo'n kapje op best wel broeierig wordt) Maar de gezondheid van m'n kleine meid gaat voor! Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Denise

10. Niet meer actief

Geen dank en lekker weer werken!

11. Hummel

Hummel Niet meer actief

Mijn vriendin heeft ook tijdens haar zwangerschap nagels gezet. Idd met mondkapje en raam open.

Werkse.

Liefs Hummel.

12. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik ben ook nagelstyliste en heb ook een goede afzuiging en heb gewoon nagels gezet. Ik heb het gevraagd bij de groothandel en zeiden ze ook een goede afzuiging en een mondkapje. Er staat ook niets op de produkten dat het niet mag en ik denk als het schadelijk is dat ze het er dan wel opzetten. Mijn produkten komen uit amerika en daar zijn volgens mij heel streng met dat soort dingen.

13. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    sucses meid en lekker werken hoor ;)
    en sucses verder met je zwangerschap

liefs mopsje

Deel Deze Pagina