Even iets rechtzetten... ik bedoelde een perceel van 300 m2. Ik vind persoonlijk 500-800 m2 behoorlijk normaal. Wat ik nu heb? Niet schrikken, maar dat is 8500 m2. Maar dat formaat heb je echt niet nodig als je geen paarden hebt. Zat er toevallig bij, was niet perse de bedoeling geweest toen. Nadeel is dat ik erachter kom dat veel huizen in de dorpen waar ik wil wonen kleine slaapkamers hebben, maar ook nog eens een zolder waar je niet kunt staan. Puur een bergzolder dus. Ga ik een half uur verderop wonen, dan zijn er meer hogere zolders. Maar ik wil dat de kids op de fiets naar de grootouders en ooms en tantes kunnen gaan. Ik weet dat ik moet inleveren nu ik terugkom naar NL. En ik weet ook dat het in de regio waar ik ga wonen (is net geen limburg meer maar noord-brabant) niet zo slecht is dan noorderlijker/midden NL. Want ik zag een programma en die mensen verwonderden zich over de ruimte van de tussenwoning en ik dacht echt van ben je nou gek geworden... daar ga je toch geen 297.000 voor betalen!
4 ton? Dat is een hele hoop geld wat een gemiddeld gezin niet kan betalen hoor... En ons huis was kaal onder de 1,5 ton. En de kleinste kamer is idd 2,5x1,85 en daar slaapt mijn dochter in. En er kan zowaar een 1 persoonsbed in. Ons huis is in totaal 85m2 en onze tuin 4,5x5,5 en dam staat er nog een schuurtje in ook. En TROTS dat wij zijn... We wonen hier nu 1,5 jaar. We komen van een flatje af van 50m2 met enkel een klein balkon. Oh trouwens, de grootste slaapkamer is 16m2, niet echt meteen klein te noemen vnd ik. Ik vind je bericht een beetje nare toon hebben.
Sorry maar dat ligt hem dan echt aan jou. Waarom mag ze dat niet zeggen? Vind jou reactie eerder overdreven.
Wij wonen in Zuid Limburg. Mogelijk hier eens kijken. Nu hebben we een huis van normale grote. Perceel van rond de 100 m2 (we kunnen onze tuin wel nog uitbreiden met zeker 50m2). Grootste slaapkamer zal rond de 16m2 zijn, kamer dochter 12m2 en de kleinste schat ik op ongeveer 10m2. Die kleinste word over tijd inloopkast. Hier vind je ook wel grotere vrijstaande woningen met grote tuinen.
Niet onmogelijk hoor. Ik woon in de regio waar ts wil volgens mij wil gaan wonen. Heb een huis met 5 slaapkamers van 3x5 en twee van 4x5. Tuin is 1030m2 en heb onder de 200.000 betaald. Moest wel helemaal verbouwd worden. Staan er op dit moment een aantal te koop. Mocht ts interesse hebben, pb me dan maar
Tsja, in de regio waar ik woon heb je dan twee opties: Een totaal vervallen huis ergens ver weg in de polder, kost misschien twee ton plus nog een ton renovatiekosten Of iets met zes nullen Maar gelukkig zoek je niet in deze regio
Tsja, het is maar wat je gewend bent. Ik kom uit een woonwagen (een echte met wielen, niet zo'n veredelde bungalow die je op "kampen" ziet) waar we met 5-en woonden op 20 m2. Daarna is alles groot en luxe Er zit ook geen tuin bij een woonwagen, maar de hele wereld voelt een beetje als een tuin. Je staat op een perceel van vele tienduizenden vierkante kilometers!
Tja.. Wij wonen in een flat en dat is in sommige opzichten niet handig, maar in andere weer wel. We hebben 3 slaapkamers van ieder 15m2 en omdat er dus geen trap is kunnen de kinderen de hele flat gebruiken om te spelen. Soms kijken we naar huizen en dan schrik ik ook van de mini slaapkamers.. Dat zal voor de kinderen wel wennen worden als we verhuizen..