Hoi, Wij zijn op zoek naar kant en klare geboortekaartje waarvan je alleen maar de naam, geboortedatum, gewicht, lengte etc hoeft in te vullen. Weten jullie waar wij deze kunnen kopen/bestellen? Bestaan ze uberhaupt wel? Wij vinden dit soort kaarten leuker dan de kaarten waarvan alles al voorgedrukt is en verder lijkt dit ons goedkoper aangezien we niet veel geld willen uitgeven aan geboortekaart. alvast bedankt
Bedoel je dat je het zelf met de hand in wil vullen ofzo? Wij hebben ons kaartje volledig zelf ontworpen, dus ook de tekst etc, dat was niet duurder dan bv een standaard kaartje uitzoeken bij de drukker. Maar misschien dat idd met de hand invullen wel goedkoper is, ik heb ze alleen nog nooit gezien.
Hier is volgens mij al eens eerder een topic over geweest. Misschien kun je even de zoekfunctie gebruiken hiervoor! Ik zou het zo niet weten waar je die zou kunnen kopen, maar is een gewoon goedkoop/budget geboortekaartje een goed idee?
Op deze website kan je kaartjes bestellen die je zelf nog moet invullen: geboortekaartjes Meisjes : geboortekaartje Alice | Originele geboortekaartjes van Hierbenik
Ik heb kaartjes bij Hallmark.nl besteld. Via hun site na d'r geboorte ingevuld met een lief gedichtje (Twee harten, één liefde, uit liefde één hart) Ik had er maar 25 besteld, kostte me 45 Volgende dag in huis
Hoe bedoel je, dat je ze krijgt thuisgestuurd en invult of dat je via een website de gegevens invoert en klaar? Er zijn heel veel kant en klare kaartjes, via drukkers en websites waarbij je zelf alleen je gegevens hoeft door te geven in te voeren, maar dat bedoel je misschien niet