mijn menstruatie doet raar

Discussie in 'De lounge' gestart door heleentje80, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Nou,
    Ze doet raar en ik vraag me af of t normaal is (ik zet het hier omdat ik geen enkele kinderwens ed meer heb, gewoon vrouwenprobleem).

Dus, ze doet raar als sinds de geboorte van nr3.
    Ik heb kramp, ik ben onregelmatig qua tijd (en vroeger zetten ze de atoomklok op mij gelijk) en qua hoeveelheid (vorige 2 maanden apocalyps now en deze maand minder dan normaal), vrijen doet pijn en het vieste van al ik verlies rare slijmen. Smakelijk.

Nu het klinkt erg hierboven maar het gaat dus op en neer, t is niet dat ik constant dubbelgevouwen lig of zo en de ene vrijpartij doet al meer pijn dan de andere.

Wat denken jullie, mijn baarmoeder heeft het opgegeven na 3 kinders:D of iets anders

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zal even mijn kristallen bol pakken ............

GA NAAR DE HUISARTS! :D

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Thx,

maar ik bedoelde meer of zoiets normaal is na een bevalling (algemeen dan). Of er nog vrouwen zijn die na een bevalling (of 3) heel andere cyclussen kregen.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Mijn cyclus was voor de bevalling 25 dagen nu minimaal 30 dagen en minder heftig.

5. Metire

Metire Niet meer actief

mijn cyclus deed ook heel raar sinds de bevalling, heb tussendoor een half jaar een mirena gehad maar dat was niks.. en nu is mijn ongesteldheid (wss door de zoely-pil) bijna niet bestaand. gebruik je misschien andere anti conceptie?

6. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    ik gebruik geen anticonceptie, maar die gebruik ik al bijna 5 jaar niet meer (tss de zwangerschappen altijd condooms). Heb 1x een spiraaltje gehad,, maar na 8 weken heb ik dat laten wegnemen.

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ohh wat lijkt dat me lekker, geen ac! helemaal jezelf zijn! haha ik vertrouw niet op alleen condooms, ben te bang om nu ineens weer zwanger te worden.. (weten nog niet of we een 2e willen, te weinig slaapkamers etc)

maar on topic.. heb je het al wel eens met je huisarts/gyn besproken?

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier heeft het na mijn eerste 5m geduurd voor ik terug ongi werd en heel fel. Nuvaring gestart en terug normaal bloedverlies. Daarmee gestopt werd ik terug regelmatig (cyclus 27-30).

Na onze dame is het een ander verhaal. Vrijwel dadelijk met de pil begonnen en m'n ongi... Mijn god! Elke uur moest ik het maandverband verversen, nachtelijke lekjes... Nu sinds een maand of 2 begint het een beetje beter te gaan qua bloedverlies.

En vorige maand had ik zo'n buik- en rugpijn. Alleen de venijnige steken van de weeën ontbraken, maar zo voelde het wel aan.

Denk dat het wel kan na een zwangerschap hoor. Als je echt ongerust bent, ha of gyn.

9. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Nu gebruiken we niets meer, man is gesteriliseerd.
    Idd blij dat ik al die troep niet meer moet gebruiken, en van die condooms kreeg ik op de lange duur ook allergie.
    Heb het nog niet besproken met HA/gyn.
    Laat ons zeggen dat ik niet veel zin meer heb om veel tijd en geld te verdoen in medische kringen.

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ha meid.

Bij mij was het juist andersom er zaten soms 13 weken tussen toen 8 toen 6 en nu netjes om de 4 eerst ook heftig buikpijn etc
    Ik ben wel naar de ha gegaan en die zei je kan aan de pil ( nou alsof ik dat wil ) en afwachten maar ..
    Hoelang is dit aan de gang anders zou ik nog twee maanden aan kijken en als het hetzelfde blijft wel ff naar de ha gaan

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oh ja vergeten te vragen hebben jullie geen telefonisch consult of zo? Wij kunnen de assistente vragen en uit leggen vaak kunnen die je al helpen en anders kan de dok je terug bellen ( als dat wat Fijner is hoor )

12. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    telefonisch consult kan niet in belgie, iets met niet verzekerd zijn als er echt iets ergs is ed. Enkel een dokter mag medisch advies geven.
    Bwaa, ook niet leuk als er dan teveel tijd tss zit of als de boel gaat lekken.

Goh en dat allemaal voor gemiddeld 2 kinderen te maken

13. Metire

Metire Niet meer actief

hmm dan even aankijken of het beter wordt met de maanden (als je er niet te veel last van hebt) en anders beter tóch even naar de huisarts denk ik!

14. knap

knap Niet meer actief

Je hebt dus last van heviger menstruatie.s en pijn bij het vrijen. Misschien is je baarmoeder wat verzakt dat zou best eens kunnen.

Toch misschien even terug naar de ha of gyn.

Deel Deze Pagina