Iets om samen over te lachen? Vertel het hier.

Discussie in 'De lounge' gestart door Syane, 15 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    :DZelf krijg ik natuurlijk even geen voorbeeld bedacht. Maar er zijn vast mensen hier die iets hebben meegemaakt of hebben gehoord (nu of in het verleden) waar een ander ( maar ook diegene zelf misschien wel) hard om kan lachen. Lijkt me leuk omdat er al zo weinig te lachen is de laatste tijd.
    Kom dus maar op met die grappige verhalen :thumup:
     
    vlinderCN en hummeltje5 vinden dit leuk.
  2. Philou

    Philou Fanatiek lid

    20 apr 2019
    1.770
    5.473
    113
    Vanavond tijdens het wandelen moest ik een scheet laten en die kon ik eigenlijk ook niet meer inhouden. Ik keek nog even om me heen of er niemand liep en zag alleen maar geparkeerde, op het oog lege, auto's. Dus ik liet 'm even waaien...:D toen ik tot mijn grote schrik zag dat er iemand in één van die auto's zat. Met het raam open. Binnen gehoorafstand van die toch wel harde scheet:o:. Ik ben er heel nonchalant langsgelopen:thumup:.
     
    flipflop, Robijn89, Mamavanvier95 en 36 anderen vinden dit leuk.
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.243
    7.817
    113
    Gelderland
    Ken je die zelfreinigende wc hokjes op het strand?

    Heel lang geleden in Frankrijk. Ik moest plassen en de enige optie was zo’n toilet hokje want er was geen strandtent in de buurt.
    De persoon voor mij was zo aardig om de deur open te houden zodat ik niet hoefde te betalen.
    Eenmaal binnen ging de deur op slot, hij was niet meer te openen van zowel binnen als buiten. Daarna ging de lamp uit en en de wc bril ging draaien.
    Kort daarna kwam er vanuit elke hoek water gespoten... echt overal was water.. hahha
    Mijn man had het niet meer buiten het hokje :D
    Als ik eraan terug denk moet ik altijd weer lachen maar op dat moment natuurlijk niet :p
     
    flipflop, Mamavandrie34, pardoes en 58 anderen vinden dit leuk.
  4. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.547
    6.242
    113
    We hadden het tijdens het eten over de sneeuw die morgen gaat vallen. Dochters helemaal enthousiast natuurlijk. Heb ze even uit de droom geholpen dat er maar 2cm ong zou vallen hier, waarop de oudste(12) met haar vingers wel even liet zien hoeveel 2cm was en dus bijna 15cm liet zien :roflmao::roflmao:.
    (Ik maakte meteen de opmerking dat ze het inschattingsvermogen van een man had;))
     
    linnim, Vero0504, Dogpaw en 17 anderen vinden dit leuk.
  5. A je to

    A je to Bekend lid

    7 feb 2016
    904
    1.224
    93
    Meiske2015, wendy339, Sassie1981 en 11 anderen vinden dit leuk.
  6. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Misschien niet zo grappig als je er niet bij was maar vanmorgen moest ik me laten testen voor corona en die man doet dat stokje in mijn keel en ik begin keihard te kokhalzen. Mijn man naast me lag helemaal in een deuk waardoor ik niet kon stoppen met lachen en in de slappe lach belandde.. Die man vroeg: lach je me uit? Nou toen kon ik helemaal niet meer stoppen :rolleyes:
     
    Anouk2005, Sassie1981, Krabje en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gijs: Mama, wanneer is het vanmiddag

    Papa: vanmiddag

    Gijs: nee, ik vraag het aan mama

    Ik: vanmiddag

    Gijs: NEEEEEEEEEEEE
     
    Emma1995, Kindje3, Spectre en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. naatasja

    naatasja Fanatiek lid

    17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Mijn broertje was ossenhaas aan het snijden, toe ik hem vroeg van welk deel van een koe dat kwam. Dacht dat hij in zijn lach bleef hangen:D
     
    Krabje, Philou, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.738
    6.552
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje had die dag al 3x zn romper vies gemaakt en ik had geen zin hem weer een romper aan te doen. Dus hup, luierbroekje aan en broek eroverheen.
    'S avonds ging hij bij zijn oma logeren, en krijg ik van mijn moeder een appje met de volgende tekst:
    "Ik zou hem in het vervolg of wel een romper aan doen of in ieder geval een onderbroek. Meneertje stond dood leuk over zijn luierbroekje tegen de tv-kast en over zijn broek en schoenen te plassen"

    Ik kwam niet meer bij :roflmao:
     
    anica, Vero0504, Ysabella en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Mijn man is geen ster in gezegdes;
    -met een beetje geluk in je rug kom je er wel.
    - daar kraait toch geen hond na.
    - (over de danswedstrijd van dochter) ze kreeg een staande ovulatie!
    - ieder kruisje heeft zijn huis.
    -de zon schijnt altijd na de storm.
    -een kat komt altijd op 7 poten terecht.
    -ik heb daar geen speld aan vastgeknoopt.

    Hij is normaal gesproken enorm welbespraakt dus zulke zinnen komen er extra knullig uit.
     
    anica, spruitje80, JChris en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.763
    25.843
    113
    Vrouw
    Ik liep vanmiddag een rondje buiten het dorp. Een geliefde honden-uitlaatroute. Halverwege het bospad komt een man met een flinke hond me tegemoet.

    De hond komt enthousiast op me af rennen. Blijft 1 m voor me stilstaan en kijkt zoekend om zich heen.

    De man verontschuldigd zich en zegt: ze snapt er niks van wanneer mensen zonder hond aan het wandelen zijn. De hond was dus mijn hond aan het zoeken :roflmao:
     
    linnim, 11131618, Insomniac en 43 anderen vinden dit leuk.
  12. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.451
    10.654
    113
    :roflmao:Vooral die ovulatie :D
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  13. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.998
    15.541
    113
    Vrouw
    Iets waar mijn man en ik regelmatig nog eens om lachen.
    Om 1 of andere reden hadden we ooit de behoefte om te turnen/yogha te doen.

    Het volgende standje liep volledig mis.
    IMG_20210116_170514.jpg
    Mijn man kon mij niet houden en ik viel naar voor.
    Als een vliegtuig dat over een landingsbaan gleed, gleed ik over de tapis plein. Ikzelf een schaafwonde van kin tot voorhoofd en mijn man last van zijn schouders.
    Voor jullie wss niet zo grappig maar als ik er aan terug denk, lach ik mij een bult.
     
    11131618, Mamavanvier95, Monkeys en 15 anderen vinden dit leuk.
  14. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ja en denk maar niet dat ie het meteen doorhad nadat ik was uitgelachen en zei dat ik hoopte dat het dat niet was aangezien ze nog maar pas 9 was. Zijn antwoord; hoezo? Zo'n staande ovulatie is toch voor alle leeftijden.
     
    11131618, ano, Sado en 11 anderen vinden dit leuk.
  15. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
  16. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.166
    4.232
    113
    Vrouw
    Hahahaha gelukkig ben ik niet de enige die dat doet. Mijn moeder spant de kroon, die mixt 3 gezegdes en spreekwoorden door elkaar heen.
    Op de vraag wat ze bedoelt, zegt ze dan ook standaard: ja ken je die niet, dat is een gezegde :rolleyes:
     
  17. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    een tampon laten vallen (niet door hebben) op een podium en hem terug krijgen terwijl iedereen je aankijkt (zoiets>:(>):oops:
     
    pardoes, Kindje3, Krabje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Lill

    Lill VIP lid

    24 aug 2008
    9.738
    6.552
    113
    Vrouw
    Mijn vriend is van de flauwe woordgrappen en woordspelingen. Laatst ging hij hier weg, en vroeg ik of ie niks vergeten was. Nee hij had alles.
    Loop ik even later naar de gang, staan zijn laarsen er nog.
    Dus ik stuur een appje met een foto: toch iets vergeten?
    Krijg ik terug: helaars
     
    Insomniac, pardoes, LizMe en 16 anderen vinden dit leuk.
  19. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.547
    6.242
    113
    Haha ik hou hier van. M’n dochter van 12 had er vandaag ook een. Ze moest net naar een vriendin toe, m’n man fietst dan even mee. We hebben zakdoekjes van tempo gekocht en die liggen op tafel.
    Dochter loopt langs de tafel, pakt de zakdoeken op en zegt: papa hou je straks wel het tempo erin :roflmao::roflmao:.
     
    Syane, Lill, Vitamientjuh en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. MissBlue

    MissBlue Niet meer actief

    Mijn dochter die Nederlands probeert te spreken: 'sille we eventjes bij de kaaltjes sjen?'
    Mengelmoes Fries/Nederlands :D
    Kaaltjes = kalfjes, in het Fries kealtsjes :roflmao:
     
    Philou, Spoetnik, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina