tja..... weet je wat het wel is... als je nu doorzet... heb je 'later' niet steeds een probleem als je bijv op vakantie gaat of als je kindje een keertje gaat logeren... Ons zoontje slaapt ook het best als het donker is maar ik heb er toch 'spijt' van dat ik hem daarmee 'verwend' heb op het kdv slaapt hij nauwelijks omdat het veel te licht is en op vakantie moeten we ook altijd van alles uithalen... Mijn dochtertje slaapt prima met wat licht in haar kamer en dat scheelt een hoop gedoe...
Hangt de rolgordijn gelijk met het einde van de muur of zit het gordijn er echt in? (moeilijk hoe leg ik dat uit) anders zou je dat kunnen proberen om het gordijn dichter tegen het raam te monteren. Succes!
@johannal, mijn oudste slaapt prima als het wat licht is maar mijn jongste doet pas haar ogen dicht als ze niets meer ziet. Niet slapen is krijsen en nu na 4 maanden wil ik eindelijk gaan genieten. Dusse heeft hier niks met verwennen te maken maar t is dus noodzakelijk. @sugarblossom, hij hangt in het kozijn.
sowieso moet je zelf weten hoe je het aanpakt dacht ik vertel ook nog even de andere kant... en mijn ervaring. Achteraf hebben wij er dus 'spijt' van bij ons zoontje, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat bij jullie ook zo gaat zijn.
ik heb er nog gordijnen achter laten maken, zelf stof uitgezocht bij lappeland en die hebben het op maat gemaakt, het is nu echt donker, en daarbij zomers volop zon in haar kamertje, scheelt nu een heleboel warmte
Mn moeder wil de overgordijnen wel verduisteren dus dan is het opgelost. Bedankt voor de tips in elk geval! @Johannal, ik begrijp wat je bedoeld maar geloof me, ik heb hier geen keus. Ons meisje gaat niet slapen als ze ook maar iets ziet. Ze reageert zelfs op het lampje van de babyfoon. En de theorie van als ze moe zijn gaan ze vanzelf een keer slapen gaat hier niet op.