Ik altijd de deur op een kiertje (als ik zonder mijn man slaap heb ik mijn extra gehoor zintuig ingeschakeld staan ) en in geval van inbreker: dat die eerst maar eens langs de opgelegde barricades komt zonder kleerscheuren haha! Moet mijn traphekje bijna openbreken wil ik het kreng openkrijgen dus eer iemand bij me is sta ik hem wel op te wachten mijn man wil alles dicht trouwens. Daarom mag hij ook eruit bij dichte deuren, want hij hoort echt iedere zucht van de kinderen
Ons op een kier en van zl dicht. Ik wil hem niet wakker maken als ik er snachts uit moet. De klink maakt lawaai
Nu op een kiertje, maar het liefst heb ik de deur dicht lekker donker en de kinderen hoor ik wel. Mijn dochter wil haar deur altijd helemaal open hebben en mijn zoon slaapt op zolder en de slaapkamer deur is dan ook helemaal open maar de deur naar de trap staat op een kiertje. Wij hebben een lampje in de badkamer aan voor als dochter naar het toilet moet en dat schijnt net bij ons naar binnen door een kiertje verschrikkelijk vind ik dat. (lampje moet aan blijven want de lichtknopjes zijn hier op schouderhoogte van een volwassene:x, en anders haalt ze ons uit bed om de lamp aan te doen) Als ze wat ouder zijn gaat de deur gewoon weer dicht.
Wij hebben geen slaapkamerdeur, onze slaapkamer staat in open verbinding met de overloop. De kinderen hebben wel een slaapkamerdeur, deze staat bijna altijd open. Ik heb voor anders gekozen.
Dicht. Anders komen de katten naar binnen en ik vind ze heel gezellig, maar 's nachts wil ik graag slapen en zij niet.
Dicht. Oudste weet ook dat ze moet kloppen als ze naar binnen wil. Kinderen slapen ook met de deur dicht vanwege het geluid van anderen.
Dicht, kan niet slapen met de deur open. Vooordat onze dochter geboren was ging de deur zelfs op slot.
Open. Sterker nog we hebben geen deur in de slaapkamer De oudste heeft wel een slaapkamerdeur maar die staat eigenlijk altijd open.
Overdag staat alles open. Als ik slaap dicht. Juist met als reden om de kinderen NIET te horen, hahaha. Tuurlijk ga ik er uit als er iets is, maar met de deur open word ik wakker van elk kuchje.
Op het moment dicht. Toen zoontje net geboren was en al vrij snel op zijn eigen kamer lag, wel een tijdje open gehad. Dus als nr. 2 er straks is, gaat de deur misschien wel weer even open. En zomers hebben we 'm ook wel eens open staan. Binnenkort gaat onze slaapkamer naar een andere verdieping dan van de kinderen, weet nog niet wat we dan doen: open of met babyfoon.
's Winters alle slaapkamerdeuren dicht. Om de warmte in elke slaapkamer te houden. 's Zomers juist alle slaapkamerdeuren op een kiertje. Anders wordt het benauwd op elke kamer. Wij horen de kinderen prima met gesloten slaapkamerdeuren. Kleine tussenwoning met een klein overloopje. Verder slaap ik beter met de slaapkamerdeur dicht, omdat het dan nog donkerder is op onze slaapkamer. Anders zie ik door die kier het licht van het nachtlampje van Aiden branden en het maanlicht door het dakraam van de zolder welke dan op de overloop schijnt.
Dicht. Kinderen maken ons wel wakker als er iets is. Voor de kleine een babyfoon. Kan niet tegen open deuren/kastjes/lades... Stoort. Ook geen idee waarom