slaapkamerdeur open of dicht?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Slaapkamerdeur open of dicht?

1. Open

2. Dicht

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ik altijd de deur op een kiertje (als ik zonder mijn man slaap heb ik mijn extra gehoor zintuig ingeschakeld staan :D) en in geval van inbreker: dat die eerst maar eens langs de opgelegde barricades komt zonder kleerscheuren haha! Moet mijn traphekje bijna openbreken wil ik het kreng openkrijgen ;) dus eer iemand bij me is sta ik hem wel op te wachten :) mijn man wil alles dicht trouwens. Daarom mag hij ook eruit bij dichte deuren, want hij hoort echt iedere zucht van de kinderen ;)

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Open. Geen reden voor. Doen we al heel lang zo.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.972
    113
    Dicht, vind ik rustiger ofzo.
    Kinderen horen we via de babyfoon (zij slapen boven, wij beneden)

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Open ivm frisse lucht. Op de badkamer staat het raam open.

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dicht, ivm de kat!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ons op een kier en van zl dicht. Ik wil hem niet wakker maken als ik er snachts uit moet. De klink maakt lawaai;)

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Nu op een kiertje, maar het liefst heb ik de deur dicht lekker donker en de kinderen hoor ik wel.
    Mijn dochter wil haar deur altijd helemaal open hebben en mijn zoon slaapt op zolder en de slaapkamer deur is dan ook helemaal open maar de deur naar de trap staat op een kiertje.
    Wij hebben een lampje in de badkamer aan voor als dochter naar het toilet moet en dat schijnt net bij ons naar binnen door een kiertje verschrikkelijk vind ik dat. (lampje moet aan blijven want de lichtknopjes zijn hier op schouderhoogte van een volwassene:x, en anders haalt ze ons uit bed om de lamp aan te doen)

Als ze wat ouder zijn gaat de deur gewoon weer dicht.

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben geen slaapkamerdeur, onze slaapkamer staat in open verbinding met de overloop. De kinderen hebben wel een slaapkamerdeur, deze staat bijna altijd open. Ik heb voor anders gekozen.

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Dicht. Anders komen de katten naar binnen en ik vind ze heel gezellig, maar 's nachts wil ik graag slapen en zij niet.

10. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Dicht. Oudste weet ook dat ze moet kloppen als ze naar binnen wil. Kinderen slapen ook met de deur dicht vanwege het geluid van anderen.

11. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Dicht, kan niet slapen met de deur open. Vooordat onze dochter geboren was ging de deur zelfs op slot.

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Open. Sterker nog we hebben geen deur in de slaapkamer :cool: De oudste heeft wel een slaapkamerdeur maar die staat eigenlijk altijd open.

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Overdag staat alles open.
    Als ik slaap dicht. Juist met als reden om de kinderen NIET te horen, hahaha.
    Tuurlijk ga ik er uit als er iets is, maar met de deur open word ik wakker van elk kuchje.

14. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.928
    113
    Vrouw
    Op het moment dicht. Toen zoontje net geboren was en al vrij snel op zijn eigen kamer lag, wel een tijdje open gehad. Dus als nr. 2 er straks is, gaat de deur misschien wel weer even open. En zomers hebben we 'm ook wel eens open staan.
    Binnenkort gaat onze slaapkamer naar een andere verdieping dan van de kinderen, weet nog niet wat we dan doen: open of met babyfoon.

15. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Op een kier. Ik voel me niet fijn als de deur dicht is.

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

's Winters alle slaapkamerdeuren dicht. Om de warmte in elke slaapkamer te houden.
    's Zomers juist alle slaapkamerdeuren op een kiertje. Anders wordt het benauwd op elke kamer.

Wij horen de kinderen prima met gesloten slaapkamerdeuren. Kleine tussenwoning met een klein overloopje.

Verder slaap ik beter met de slaapkamerdeur dicht, omdat het dan nog donkerder is op onze slaapkamer. Anders zie ik door die kier het licht van het nachtlampje van Aiden branden en het maanlicht door het dakraam van de zolder welke dan op de overloop schijnt. :)

17. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Dicht. Bij zieke kids open.

18. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Dicht, vanwege de katten.

19. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Dicht. Kinderen maken ons wel wakker als er iets is.
    Voor de kleine een babyfoon.

Kan niet tegen open deuren/kastjes/lades... Stoort.
    Ook geen idee waarom :D

20. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dicht. De deuren van de kinderen zijn open. Ik wil ze horen, maar niet ALLES horen.

Deel Deze Pagina