Bij ons heel de dag open, en bij Sem tijdens zijn slaapjes en dus ook snachts dicht. Rooster staat dan wel bij hem open
Overdag open maar s nachts dicht bij ons en bij onze dochter. We wonen vlakbij het spoor en je wilt niet weten hoevaak er 's nachts een goederentrein langs komt Je trilt gewoon je bed uit, t is net alsof ze langs je bed gaan. We hebben dr heerlijke nieuwe kozijnen met dubbel glas ingezet en zo bijna geen last!
Bij mij open, tenzij t echt koud is of stormt, bij dochter open tot ik naar bed ga, die slaapt namelijk aan de straatkant en vind t geen veilig idee
Ik slaap het liefst met een raam open. Als het heel koud is in de winter dan doe ik het dicht. Maar ons huis is niet goed geisoleerd (vooral boven), dus er komt toch 'frisse lucht' binnen. Mijn oudste dochter haat 'wind' in haar kamer, dus bij haar doe ik 's ochtends het raam open en als ze gaat slapen doe ik het dicht. Bij de jongste doe ik dat meestal ook, maar als het lekker weer is dan houd ik het raam open.
Altijd open. Soms meer, soms minder, afhankelijk van hoe de wind staat. Maar nooit helemaal dicht. Dan word ik echt met hoofdpijn wakker. Bij de kinderen precies zo.
Overdag alle ramen open als we thuis zijn. En s'nachts alleen de roosters open. In de zomer soms wel een raam open. Bij de kids alles dicht vanwege rolluiken.
De ventilatieroosters staan altijd open, tenzij de wind hard op het raam staat. Verder zomers de ramen open of minimaal op een kier. S winters alleen overdag open als ik thuis ben om te luchten.
Hier altijd open op kiepstand ook bij dochter, pas als het onder vriespunt komt gaat ie dicht. Kan niet slapen als er geen frisse lucht de kamer inkomt ieuw
Ons raam staat altijd open, behalve als het echt hard vriest. Bij de kinderen staan de ramen alleen op warme(re) nachten open, in de herfst en winter staan ze altijd dicht (met de roosters open)
bij onze dochter dicht, die heeft een plat dak bij haar raam en daar kun je zo naar binnen lopen. Bij ons open en ook dakramen en in de douche op, dus het wordt wel koeler op haar slaapkamer in de zomer. ze heeft wel haar luikjes in het raam open. Alleen als het echt mega vriest dan gaat bij ons het raam dicht, verder zoveel mogelijk open. heerlijk onder de warme deken kruipen terwijl het lekker fris is op de slaapkamer
Op de kinderkamer alles dicht. Zoontje is een behoorlijke kou kleum en is door ieder geluidje wakker. Heeft nu al weer een dikkere slaapzak aan. Heb nu zelf het raam op een kiertje maar zodra het weer afkoelt gaat hij dicht.
Hmm wij hebben ventilatieroosters... Erg fijn want dan hoef ik niet bij elke regenbui mn bed uit. Dat zijn er nogal wat op het moment tenslotte
Hier staan eigenlijk alle ramen die een stukje open kunnen op de 'schuif', open. Alleen wegens de regen zijn de dakramen dicht aan beide kanten. Maar als ik de ramen sluit op m'n slaapkamer krijg ik gigantische hoofdpijn en kan ik slecht slapen. Slaap het beste als het lekker koud is.
We hebben geen raam dat open kan, dus altijd dicht. Bij de kinderen overdag open, snachts dicht, zijn 2 echte koukleumen