slaapkleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mel78, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Alleen een pamper!

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn slaapt nu alleen in een rompertje met korte mouwen...als het wer wat koeler wordt krijgt ie zn slaapzakje weer (als hij dat dan nog wel wil) en anders zn pyjama.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Afgelopen dagen met die extreme hitte heeft Juul alleen een pampertje en een zomerslaapzakje aan. Als het iets frisser is, doe ik er wel een rompertje onder (zonder mouw).

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    alleen een rompertje.... maar dat alleen omdat hij anders zijn luier uittrekt... de boef!!!! dekens trapt hij van zich af.

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze meid slaapt in een spaghettiromper (of spaghettitruitje) met zomerslaapzak en een dun lakentje (anders slaapt ze onrustig).

6. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    alleen romper, ze heeft al iets van een week geen slaapzak meer aan.

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Rompertje met spaghettibandjes in een puckababy hot summer

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    alleen een romper... had haar gisteren in een luier in de slaapzak, maar dat was na vijf minuten al zweten geblazen... dus toch maar weer uit gedaan en een romper aangetrokken... lastig soms hoor!

9. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hier slaapt ze alleen in een romper of als het iets frisser is 's nachts in een zomerpyjama.. ik vind het wel weer lastig hoor elke avond wat ik haar aan moet doen.. Maar tot nu toe is ze 's nachts nog niet wakker geworden omdat ze het koud heeft en 's ochtends voelt ze ook warm aan...

10. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Indy slaapt in een rompertje met korte mouwen en dun legginkje ivm spreidbroekje en onder een lakentje. Gisteravond was het afgekoelt op haar kamertje en toen heb ik nog een omslagdoek over haar lakentje gelegd, vond haar toch een beetje koud aanvoelen.

Je kan ook altijd je kindje even temperaturen om te kijken of ze het niet te koud en/of warm (als ze net wakker zijn en je ze uit bed haalt natuurlijk)

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Bij mijn dochtertje is het gewoon super warm zo tussen de 30 en 33 graden. Ze ligt het snachts alleen in een luier met romper en soms ook alleen in een luier. Anders kan ze gewoon niet slapen.

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

's Middags: luier of luier met romper
    's Nachts: luier met heel dun slaapzakje, soms een rompertje (zoals afgelopen nacht, toen werd het al wat kouder)

We hebben gelukkig een heel goed geïsoleerd (nieuwbouw)huis, dat scheelt heel veel. En nog ligt dat jochie soms in z'n zweet te slapen. Hoe moet dat bij mensen zijn die veel minder geïsoleerd huis hebben, vreselijk...

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier in romper op bed, 's nachts een slaapzakje, soms zonder. Maar met slaapt ze wat rustiger. Geen idee hoe warm het er is, ze slaapt wel aan de zonkant.

14. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Op onze kinderkamer is het nu 25 graden...twijfelgeval dus.
    Met 25 graden of meer gaat ze namelijk in haar luier in een zomerslaapzakje. Nu is ze koortsig dus heeft ze dit nu ook aan. (koelt vannacht natuurlijk nog wel wat af..) Tussen de 25 en 22 graden gaat ze in een romper korte mouw of mouwloos en daaronder met een pyamaatje.

Denk er overigens nu wel aan om een lakentje te gaan gebruiken, misschien dat ze dan wat ontspannender in slaap valt.

15. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Momenteel is het 28 graden op de babykamer, wat doe ik haar in godsnaam aan????

Alleen een luier??? hellup..........

16. jettepet

jettepet Niet meer actief

Hier 30 graden!! Alleen een luier in een dunne zomerslaapzak..

17. ecila1982

ecila1982 Actief lid

19 jul 2009
    207
    0
    0
    office manager
    Katwijk a/z
    Onze kleine man ligt ingebakerd. Alleen een luier en in 1 doek. Verder lakentje er losjes overheen ( onderkant ) het is nu 25 graden in zijn kamertje.

18. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hm...heb ik Léonie nu dus te koud...als ze strakjes vast slaapt maar in een slaapzak wurmen dus....?!

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij hebben de afgelopen nachten alleen een luier aangedaan met een dus slaapzakje. Ze gaat zonder slaapzak steeds met haar beentjes door de spijlen heen, en is ze weer wakker.
    Op haar kamer is het zo rond de 28 graden.

20. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Hier doen we het net zo :)

Deel Deze Pagina