ben ik nu zo ontaard dat mijn jongste alleen in zijn luier ligt en mijn oudste alleen in zijn onderbroek zonder hemdjes? zodra ze slapen leg ik een lakentje over ze heen. maar het is zo superwarm bij ons 30+ dat ik er zelf al niet aan moet denken ergens onder te liggen laat staan dat mijn jongens het moeten.
vanaf 25 graden op de slaapkamer: alleen een romper met korte mouwen: Tussen 21 en 25 graden: romper en een dunne slaapzak Onder 21 graden: pyama en slaapzak
Maury slaapt alleen in een Pamper. want op de slaapkamer is het bijna 30 graden. en de deken schopt ze de hele tijd weg en als ze een romper aan heeft dan blijft ze wakker worden van de hitte en het gezweet.. dus lekker in dr pampertje je ziet dr dan ook echt genieten en ze slaapt heerlijk door!
in deze warmte (het blijft lang warm op de kamer van Emma) alleen een romper en ook geen laken over. ze zweet erover, zo sneu. als het wat afkoelt laken over en in de zomerslaapzak, maar volgens mij blijft de hitte nog wel even in de lucht