MIjn dochtertje nu net aan 4 maanden is al sinds ze woensdag haar prikjes heeft gekregen hangerig. Nu dacht ik steeds dat het door haar prikjes kwam, maar sinds gister zit ze ook steeds aan haar oortje te friemelen. Nu is het vandaag helemaal mis, heel veel huilen, niet willen slapen(ze huilt bijna nooit!) en ze heeft zelfs zo aan haar oortje zitten krabben dat haar oorschelp bloed! Ze heeft vanaf 11 uur non stop gehuilt, en stopte alleen als ik haar optilde en ging lopen. De HA was natuurlijk weer niet bereikbaar, spoedoverleg hadden ze, van 2,5 uur! Maar goed dat is een ander verhaal. Om 14.15 heb ik haar een zetpil gegeven en na heel veel wiegen is ze nu eindelijk in slaap gevallen. Heb de HA te pakken gekregen en nu mag ze gelukkig om half 4 komen. (das dan wel weer snel, binnen een uur terecht kunnen) Vind het zo sneu om mijn meisje zo verdrietig te zien! En maar huilen, echt met traantjes! MIjn zoontje(3jaar) was zelfs even helemaal ontdaan van dat gehuil! Wat denken jullie, oorontsteking???? kus miek
Daar lijkt het wel op.. Vaak is het grijpen naar de oortjes een teken van een ontsteking.. Maar mijn zoontje doet dit dus ook.. Er word regelmatig naar gekeken door de ha maar er heeft nog nooit een ontsteking gezeten.. Goed dat je het even laat nakijken meid..
Ja ik ben blij dat ik nog even voor het weekend langs kan komen! Beter voor niks dan een kindje met pijn! Haar oorschelp bloed gewoon zoveel heeft ze gekrabt! kus miek
Bij de oortjes pakken kan ook duiden op vermoeidheid, dus als het alleen is rond het slapen gaan ala, maar ik denk dat dit echt wel een oor ontsteking kan zijn. Succes bij de HA.
Nou toevallig had vorige week mijn dochter het zelfde ook echt geen huil baby. Het begon vrijdag.s zaterdag.s koorts. ( Heeft ze er ook koorts bij?). En zondag.s hap. Konden het toen nog niet zien. Hap zij er zit wat oorsmeerachter. Dus stuurde me weer weg. Maandag nog steeds koorts Ass van ha. Als morgen nog niet over is kom dan woensdag maar langs.:x Daarna dinsdags waren ze gesloten. Toen naar vervangent arts. En ja wel ooronsteking ik wist het wel. Ook oren grijpen.( Doet ze nu idd ook als ze moe is maar dan anders.) En huilen niet te troosten en veel vroeger wakker en minder drinken. Nu een kuurtje gehad vorige week en nu gisteren bij ha na laten kijken of het echt weg was. Dat was zo volgens ha. Denk ook dat me meisje op dat moment in een sprongetje zat. Ze draait nu van rug/buik benen in de luchten voeten pakken schateren. Enz dus combie van bijde. Maar op je vraag terug te komen.Denk eerlijk gezegt dat het idd oorontsteking is. Dus succes er mee
Hoi! BIW! Ze heeft geen oorontsteking maar haar oor was wel geirriteerd en rood. Als ze 3 dagen lang last blijft houden krijgt ze antibiotica, tot die tijd met neusspray en zetpilletjes. Arm meisje! Mijn man is uit zijn werk lekker met haar gaan wandelen zodat ze in slaap zou vallen. Ze ligt nu al een uur heerlijk te slapen, zetpil doet prima zijn werk! Ik hoop dat het niet erger wordt! Arm meisje! kus miek
Fijn dat het mee lijkt te vallen.. Hopelijk zet het niet door en blijft het hierbij Beterschap voor je meisje..
Mijn zoontje had aan de lopende band oorontsteking (vorige week buisjes gekregen) en nog nooit heeft hij naar zijn oor gegrepen als hij oorontsteking had. Ik dacht daarom nooit aan oorontsteking eigenlijk. Het moet meestal wel na 3 dagen overgaan, help het je hopen! Vooral met dit weer
Hier werd ook niet naar de oortjes gegrepen met ooronsteking. Hier kwam het na een verkoudheid, toen na een week de koorts weer terugkwam. Had niet in de gaten gehad dat hij een ooronsteking had.