Nog maar een paar weekjes en ze is grote zus Ben zo benieuwd wat ze ervan zal vinden.....kan niet wachten. Wel ben ik benieuwd of ik het allemaal geregeld krijg hahahaha...maar vast wel!
Spannend Het loopt vanzelf, dat komt wel goed. Toen onze zoon werd geboren was onze meid een paar dagen niet te handhaven. Zegt maar gewoon, ze was des duivels! En dan vooral op papa. Ze hing/hangt nogal aan hem, dus toen hij de baby op pakte oid, was zij in staat om met haar hoofd dwars door de deur te bonken. Het duurde overigens maar een paar dagen, toen was ze weer haarzelf gelukkig. Het zal dus zeker wennen zijn voor je dochter, maar niet ieder kind uit dit soort gedrag natuurlijk. Meestal zijn ze meteen helemaal trots en blij.
Ja dat kan natuurijk dat ze zo gaat doen. Wat dacht jijzelf van te voren dan? Hier reageert ze nooit als ik met andere baby`s kindjes bezig ben...maar goed deze blijft he hahaha... Maar een bepaalde reactie krijgen we toch is ook alleen maar gezond denk ik. Ja het loopt allemaal vast weer vanzelf, ben idg niet zo onzeker als bij de eerste keer dat je mama wordt...heerlijk gevoel is dat he?
Nou, we hielden er idd rekening mee dat ze wel eens heftig zou kunnen gaan reageren (ze is van nature al behoorlijk pittig), maar dat ze zo heftig tekeer ging?! Ik kende m'n eigen kind niet meer terug... Daar waren we niet helemaal op berekend eigenlijk. En wat je ze zelf al zegt, je bent (tenminste ik) een stuk relaxter dan bij de 1e. Je geniet dan ook meer had ik het gevoel. (na die 1e paar dagen dan )
oeh nou hier ook een pittige tante!! Erg leuk nu zo op het einde zo`n pittige...maar goed.. Ja ik ben eens benieuwd....
Spannend de laatste loodjes. Mijn dochter was 3 weken lang om achter het behang te plakken.Naar haar broertje super lief en nog steeds.Naar ons was ze heel vervelend ze was echt op zoek naar nieuwe plekje in ons gezin. Vond het wel vervelend om te zien hoe ze in de knoei zat met haar gevoelens.....maar het is allemaal goed gekomen.