Mijn dochter van 12 weken heeft vanaf haar geboorte een blauw adertje op haar neusbrug tussen haar ogen zitten. Het is best opvallend. Herkent iemand dit? Blijf je zo'n adertje zien als een kindje ouder wordt of trekt het nog weg?
Mijn zoontje heeft het ook. Is al iets weggetrokken in de afgelopen tijd. Geen idee of het blijft of gaat
Mijne heeft dit ook, gewoon dunne huid en wat meer bovenliggende aders, oudste heeft het ook. Als hij wat gebruind is, zie je het niet anders blijft het wel zichtbaar.
Mijn middelste is 11 jaar en bij haar zie je het nog steeds maar is helemaal niet storend. Mijn jongste van 4 jaar heeft het ook.
Mijn jongste heeft het ook, het is nog net zo zichtbaar als bij de geboorte (nu bijna 1 jaar). Overigens ken ik ook volwassenen die het hebben. Het trekt dus niet altijd weg. Afwachten maar.
Bedankt voor de reacties! Verschillende ervaringen dus. Het adertje is nu nogal opvallend dus ik hoop voor mijn meisje dat het wat bijtrekt naarmate ze ouder wordt
Wat grappig, die had ik nog niet eerder gehoord. Of het waar is zal ik nooit achter komen. Wij zijn klaar nu
Hihi klopte hier niet. Middelste dochter heeft het en de volgende is ook een dochter geworden en heb vandaag gekeken en bij haar zit die er nog best duidelijk. Zij is nu bijna 4,5 jaar. Volgens mij hebben best veel kinderen het. Het valt bij bepaald licht ook meer op lijkt het wel.