Ik ben op zoek naar een nieuw slaapmatje. Het moet een kwalitatief goed matje zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer die wie heeft de tip? Ik zal er de komende jaren met mijn zoontje op slapen dus graag een 2 persoons matje
Lidl overslaan in elk geval. Ze hebben wel handige features die ik erg kon waarderen: je kan ze aan elkaar koppelen hebben antislip onderkant (niet helemaal perfect maar wel fijn) Hebben een elastiek die je er goed omheen kan doen die vastzit aan t matje Voor een nachtje is t prima te doen als je rond de 60kg bent, maar ze zijn wat te dun als je wat zwaarder bent of meerdere nachtjes weggaat. Wij legden daar bovenop dan toch wel weer een luchtbed. (het slaapitem van voorkeur voor ons) Decathlon heeft wat luxere matjes (wat dikker) die erg goed door de reviews komen.
Decathlon of anders "de wit" camping winkel. Ik zou persoonlijk wel voor 2 keer een 1 persoons gaan, dan heb je meer keuze verwacht ik Ik weet niet hoe oud je zoon isaar wellicht kan hij op een dunner (goedkoper) matje als jij. Tip, ga echt proef liggen en koop niet online. Er zit veel comfort verschil in
Onze 2 jongens hebben afgelopen zomer op de slaapmatten van decathlon geslapen ze vonden het heerlijk ipv de luchtbedden.