Help.... wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anitaaaxxx, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    #1 Anitaaaxxx, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
    hoi dames

even vraagje...

mijn szus is 14 weken in verwachting en heeft een soort bal boven schaambeen (vergelijkbaar met sinaasappel) en is dus heel hard. Hij komt en gaat vanaf gisteravond.
    Herkennen jullie dit? Zij maakt zich heel erg zorgen en hoop dat het niets ernstigs is maar zelf heb ik het niet gehad dus ik denk ik vraag het hier even.

Alvast bedankt

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat is een harde buik. Wel wat vroeg, doet het ook pijn?

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    dat weet ik niet zeker nu... ik twijfel of ze dat had gezegd.
    Ze mocht van de vk in ieder geval nu niet gaan werken (werkt in de zorg dus veel tilwerk).

Is dat heel gevaarlijk in dit stadium?

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat ligt een beetje aan de regelmaat. Op zich valt het wel mee, zolang ze niet achter elkaar door komen en/of pijn gaan doen.
    Het is wel duidelijk een teken dat ze het even wat rustiger aan moet doen, dus verstandig dat ze even thuis blijft.

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    nou er zit niet echt regelmaat in maar ze komen wel heel de tijd door vanaf gisteravond. Maar goed dat ze dan stopt inderdaad even.

Heel erg bedankt voor je reactie!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Misschien moet ze even na laten kijken of ze een blaasontsteking heeft. Die veroorzaakt ook harde buiken.

7. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    ja dat is waar! Goeie tip dank je wel!, ik ga het gelijk even doorbellen naar der!

8. yasje

yasje Lid

7 nov 2010
    87
    0
    0
    ja ze zeggen dat de baarmoeder ook als een soort bal kan aanvoelen en zolang het niet pijnlijk is dat het wel normaal is .
    succes xxxxjes!

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Je baarmoeder kan ook aanvoelen als een soort bal hoor, terwijl het geen harde buik is. Ik heb zelf ook vanaf 14 weken harde buiken gehad, is niet erg zo lang ze niet met regelmaat komen zoals weeen, en zolang ze niet pijn doen, ze mogen best even een raar of apart gevoel geven maar niet pijnlijk zijn.

Deel Deze Pagina