Echinaforce (rode zonnehoed). In ieder geval homeopiatisch middel met Echinacea er in. Is goed voor de weerstand.
Mijn kinderen krijgen elke dag optimax vitamine beertjes, dr vogel echinacea junior tablet en sambucol kids. Ze zijn nog nooit heftig verkouden of ziek geweest.
Ik zag gister op tv dat boekwijthoning een super goed anti hoestmiddel is voor kinderen (vanaf 1 jaar). En ze zouden er beter van slapen, weet even niet meer precies waarom. Door de antihoest en verzachtende werking geloof ik. Zelf nog niet kunnen proberen, hoor het net te laat. Ik zag het op tv bij 'the doctors' en dit is een NL link: Honing helpt tegen hoest | Archief | Website van TPO | Het Tijdschrift voor Praktijkondersteuning
Nee je moet 10000 pakjes activia per dag drinken dan) Het is gezonde darmbacterie wat indd ook in activia zit maar is 10000x meer in capsule. Solgar 40+ of dermocare of andere. Vitaminestore.nl heeft uitgebreide keuze. Het vergoogd weerstaand altijd maar je moet het continu geven want is niet blijvend) wel onderzoeken tonen dat 1e levensjaar baby geven geeft blijvend effect op weerstaand maar dan ben je nu te laat al ik had oudste ook niet gegeven en baal ontzettend!!! Het voorkomt aangrboren eczeem en weerstaand etc... Dat homeopatiesche dingen helpen hier niet minst is korrels van homeopaat want hier algemene wat je koopt vind geen aansluiting bij mijn dochter daarom is bij sommige werkt goed en bij sommige niet! Probiotica werkt bij idereen en is gern homeopatie wel moet je "eigen" merk vinden en vaak blijven wisselen tegen gewenningheid.. Beterschap!