De beste vriend van mijn man trouwt over twee weken. Ze trouwen nu omdat haar moeder ligongeneeslijk ziek is, ze een huis hebben gekocht en er is een baby op komst, maar geven pas volgend jaar een groot feest. Nu zijn wij als enige van de vriendengroep uitgenodigd om naderhand mee te gaan lunchen. We willen ze dus wel een kadootje geven maarja we zijn een beetje inspriratieloos dus heeft iemand tips?!?!
Misschien iets voor in het nieuwe huis? Vrienden van mij trouwen dit jaar en wil ze kussenslopen geven met mevr en meneer en dan de achternaam.
Kussenslopen is wel heel leuk ja. Wij hebben met ons trouwen ook een dekbedovertrek + slopen gekregen van de leerlingen van mijn klas. (Met kinderen natuurlijk helemaal leuk: ze hebben er allemaal iets op mogen tekenen.) Iets voor het nieuwe huis of voor de kinderkamer is natuurlijk het meest voor de hand liggend. Maar ook wel lastig, want als ik het goed begrijp wonen ze nog niet in dat huis. Je weet dus waarschijnlijk niet in welke kleuren / stijl het wordt? Misschien een dinerbon met gelijk een tegoedbon voor een avondje oppassen ofzo? Dat kunnen ze over een tijdje misschien wel gebruiken, even een rustmoment met zijn tweetjes.
Nee ze wonen inderdaad nog niet in het huis.. met hun verjaardagen in december hebben we al iets voor de baby gegeven dus dat wilden we nu niet doen.. maar dinerbon is ook wel iets inderdaad... Iets voor in huis vind ik lastig, ze hebben nogal aparte smaak
wat heel orgineel en creatief is een lijst met kunst en die beplak je dan met 5 cent en 1 en 2 cent. zo kan je een aardig bedrag geven en toch iets orgineel doen ze kunnen het eraf halen en dan hebben ze een mooie lijst als foto of kunst kan je iets maken wat op hun wijst, fotocollage ofzo
uhmmm weekendje weg ( mini honneymoon) Misschien iets grappigs als een wit brood halen bij de bakker ( ongesneden) en dan volstoppen met geld. veder kom ik ff niet.
ja weekendje weg is of een bruidssuite voor een nacht ofzo fotograaf (als ze die nog niet hebben voor trouwdag) evt waardebon voor mooi fotoboek laten maken