Ik ben bezig met mijn baby van 7.5 maand zelfstandig te laten slapen. Voorheen sliep ze altijd in me armen. Maar ik moet binnenkort weer gaan werken dus ik wil haar dat leren. Maar dan leg ik haar dus in bed met een speentje in haar mond maar zodra ik de kamer verlaat gaat ze staan en heletijd huilen. ze blijft maar staan en dan gaat ze natuurlijk nooit slapen wat moet ik doen
Vaak is het zo dat kindjes bij anderen heel anders slapen dan thuis, dus daar zou ik me niet druk om maken. Weet niet of ze naar oppas gaat, of kinderopvang? Hier valt zoontje bij de een in de wandelwagen in slaap, de ander neemt hem op de arm. Bij mij valt hij aan de borst in slaap en man doet hem vaak in de draagzak. En iedereen redt zich ermee De stap van in je armen, naar alleen op een kamertje is best groot. Misschien dat je als tussenfase bij haar op de kamer kunt blijven? Of misschien samen op bed, dat ze naast je ligt?
Om welke reden valt ze alleen in je armen in slaap? Dat maakt namelijk nogal uit denk ik, bij hoe je haar zelf kunt gaan leren slapen
ik ben blij dat je dat zegt want daar maak ik me het meeste zorgen om als ik werk dat ze bij mn oppas dan niet gaat slapen en keihard huilen enso..moet er niet aan denken dan krijg ik al tranen in me.ogen. Oja de oppas komt bij mij thuis oppassen. als ik naast haar lig in bed slaapt ze ook snel en goed maar t probleem is als ik wegloop dan gaat ze staan en blijft ook staan en huilen. Dus ik kom dan na 10 min terug en laar haar liggen en zo wel 5 keer maar ze blijft toch staan.
Gewenning denk ik vanaf haar geboorte doe ik dat eigenlijk al. Niet wiegen ofso maar gewoon in me armen dan doet ze gelijk haar ogen dicht binnen paar seconde. Dus ja ze is gewoon mijn lichaam gewend want bij anddre slaapt ze ook niet in de armen alleen bij mij en mn man.