Buiten kruipen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 24 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Heeft iemand tips hoe ik mijn dochter veilig in de tuin kan laten kruipen?
    En dan met veilig bedoel ik dat haar kleertjes ( en knieen ) heel blijven.
    Ik word gek van de gaatjes die in haar leggings komen, op haar knieen.
    Heb een soort van kniebeschermers gekocht, maar die trekt ze steeds naar beneden.
    anti-slip KNIESTUK Krabbel Fix Ewers: mt 74-80 en 86-92  :: ANTI SLIP :: BABY :: Beenmode online; legging, maillot, sokken en kousen!
    Heb een stuk kunstgras, maar daar blijft ze natuurlijk niet netjes op zitten..

2. Koon

Koon Niet meer actief

Geen tips. Hier kroop mijn zoontje gewoon over de ruwe tuintegels en had daardoor ook echt geschaafde knieën. Ik dacht, als het zeer doet dan stopt hij vanzelf dus ik heb het maar gelaten.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geen tips. Voor de voetjes doe ik hem all stars aan want sokken trekt hij uit.maar als hij met de blote voetjes kruipt houd hij zijn voetjes al omhoog haha
    Kleren kapot is niet zo erg

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    goedkope leggingen voor buiten kopen bij de zeeman of wibra ;) of een goedkoop spijkerbroekje aan buiten. slijt minder snel dan legging

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Een paar oude sokken van jezelf open knippen en over haar knieen heen doen. Of anders een spijkerbroekje, slijt minder snel dan een legging.

6. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik ook niet. Ik let er wel op dat ik haar vaak wat dikkere broekjes of spijkerbroekjes aan trek. En wat vette crème op de knieën smeer.
    Hier loopt ze op haar knietjes

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier zelfde probleem, heb de hoop opgegeven en geef haar nu de "oude" leggings naar kdv aan of idd oud spijkerbroekje. dan is het minder erg als ze kapot gaan. hopelijk loopt ze over een paar weken toch.

8. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hier heeft dochter een dikke spijkerbroek aan, die eigenlijk te kort is, maar dat is nu dus haar buitenspeel broek geworden.

9. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Mijn moeder had nog babykleren van mij bewaard, dit is nu nogal gedateerd natuurlijk maar de broekjes zijn erg fijn voor in de tuin:).
    Bij zeeman hebben ze al broekjes voor 5 euro die redelijk dik zijn. Misschien is dat een idee?

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik gebruik een wat oudere stevige spijkerbroek voor buiten.
    Ze vindt het geweldig buiten, dus ik ga haar niet tegenhouden.

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Dikke spijkerbroek of een dikke ribbroek en voor extra bescherming evt een legging of maillot eronder aan doen. Maar als het te warm wordt is dat geen optie meer lijkt me.

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier ook een "buitenspeelspijkerbroek". Een maatje te groot, die trek ik over haar kleding aan.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb bij de Zeemam ooit een broek gekocht voor in de slee en die heeft ze nu aan zodra ze naar buiten wil. (Zand, trampoline, kruipen) nog geen gat te zien, soort joggingbroek.

14. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Bij het KDV hebben ze kruipbroekjes. Die doen ze aan over de kleding. Is super handig, alleen bij warm weer niet geschikt.
    Is gemaakt van een soort regenbroeken stof
    Ik heb pas ook maar een paar goedkope spijkerbroeken bij de H&M gehaald.

15. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Mijn dochter loopt op dr knietjes, dus leggings ook maar 1 dag houdbaar. Ik doe haar dus elke dag een spijkerbroek aan, daar doet ze echt veel langer mee. En bij de eerste heb ik al knielapjes op zitten ;)

Een leuk jurkje kan ik haar dus ook nog niet aandoen, want maillots (ofzo) zijn helemaal niet te doen, en een spijkerbroek onder een jurkje is ook geen porem. :(

Als het echt warmer gaat worden krijgt ze van mij een jurkje aan met blote beentjes, en dan moet ze maar zien hoe ze dat op lost, beetje gemeen voelt dat wel, maar ze zal toch eens moeten ontdekken dat je met die dingen aan het uiteinde van je benen kunt lopen! ;)

16. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ik heb hier voor het buiten kruipen ook de goedkope (joggings)broekjes van de Zeeman, kosten €2,99 geloof ik en zijn er in diverse kleuren. Dan is het niet erg als er gaatjes in komen.
    Zijn ze erg stuk, dan gaan ze weg en komen er gewoon weer een paar nieuwe bij.

17. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik heb een ketelpak.. ouwe kleren eronder (ding stinkt) en lekker spelen maar!

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dikke spijkerbroeken aan

Deel Deze Pagina