Mijn zoontje is al wekenlang ontzettend verkouden.. Luuf, neusspray, uitje op ze kamer, stomen samen onder de douche..helpt allemaal niet.. Hij slaapt er heel slecht door..althans hij slaapt maar is onrustig omdat hij door z'n neus probeert te ademen, wat dus niet lukt.. Hij begint ook steeds slechter te eten en drinken omdat hij slecht door z'n neusje kan ademen.. Hebben jullie nog tips?
Hier doen we een paar handdoeken onder het matrasje zodat ze met hun hoofd iets hoger liggen en voor onder de douche of in bad gebruik ik een wasgel met eucalyptus maar volgens mij is dat met jouw lijstje erbij alles wat je eraan kunt doen...
Ja er liggen al paar handdoeken onder ze kopeindje! Pff het is echt hopeloos hoop maar dat t snel over is
Hier precies hetzelfde op het moment! Hij is vandaag aardig rustig, maar het was de laatste dagen echt drama! Vooral s avonds! Hier ook een uitje/hoofdeinde wat omhoog en wij gebruiken ook otrivin baby, zoutoplossing. Luuf hebben we ook in huis, dat weer eens proberen. Het is een poosje goed gegaan, maar nu sinds een paar dagen weer flink verkouden. Met eten is dat natuurlijk ook niet prettig, want ze moeten echt naar adem happen als ze iets door hebben geslikt...sneu is het he?!
Ik weet ff niet hoe je het moet noemen. Maar je hebt van die peer vormige pompjes (zo noem ik het maar even) En dan kun je het snot uit zijn neusje zuigen door het in te knijpen in zijn neusje te doen en dan los te laten. Ok het is niet prettig (tenminste mijn zoon vond van niet). Maar Misschien werkt het wel goed bij jullie zoon.
Hier gaat het net weer een paar dn goed maar hier ook zo verkouden enzo geweest,nu nog wel beetje snotneus,kan ook verder een tips geven dan dat jezelf al doed. Ja wij hebben hier ook zo'n snot-uitzuig-ding,hij vind het echt helemaal niks maar het helpt wel hier.
Ja een neuspeertje inderdaad! Maar hij wordt helemaal GILLEND Gek als ik maar bij ze neus kom ermee!! Ik probeer het af en toe wel met "grof geweld"haha ..dan houdt me man zijn armpjes even vast en dan haal ik idd er wel wat uit..maar nooit noemenswaardig..