Slaappil, wel of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chrissie, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Tis ook niet dat ik meteen naar de pillen grijp hoor. Heb vanalles geprobeerd (warme melk, warm bad, diverse aroma's, diverse kruidenthee's etc etc) Maar helaas :(

Gewoon even een x bijtanken leek mn gyn ook verstandig. Het lijkt me zo verschrikkelijk om al moe te zijn als je bevalling begint.

2. Chrissie

Nou helaas.. Pil wel genomen en me ook wel beetje verheugd op een betere nacht, maar het mocht niet zo zijn :(
    Ik was wel wat duffer, maar nog steeds waardeloos geslapen. Blijkbaar reageer ik er dus niet zo op als de bedoeling is.

3. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Jammer...

4. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    haha klinkt heel herkenbaar, themazepam is echt een heel slap middeltje stelt niet zo veel voor. Er zijn veel betere varianten te krijgen maar ik weet niet of die mogen met zwangerschap, dus ik zou gewoon maar even doorbijten tot het achter de rug is.

5. Chrissie

Ja, zit niets ander op. Dan maar hopen dat kleine gauw komt :)
    Maar volgens mij zit hij/zij nog prima binnen in me, dus ik verwacht er nog maar niet al te veel van...

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    De bevalling van Eva ben ik ook heel erg moe ingegaan... de laatste weken sliep ik maar een paar uur per nacht en met een beetje geluk nog een paar uur overdag. De nacht voor de bevalling ging ik om 4 uur naar bed en om 5:45 braken mijn vliezen! Toen heb ik dus niet meer geslapen, ik was helemaal hyper ;). En ik heb een prima bevalling gehad, ik viel tijdens de weeen soms bijna in slaap (dan porden ze me weer wakker, want ik hing aan mijn vriend ;)) en tussen de persweeen door viel ik soms ook in slaap en werd weer wakker om te persen. Ik heb het helemaal niet als vervelend ervaren, wel lekker juist. Maar ik heb niet zo'n lange bevalling gehad, de serieuze weeen begonnen rond 12 uur en om 18:38 was Eva er.

Deel Deze Pagina