fotoshoot van je kindje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirella1979, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirella1979

1 mrt 2009
    8
    0
    0
    hallo,

wie weet waar je een leuke betaalbare fotoshoot kan doen met je kindje?
    Ergens in de buurt van rotterdam..

mijn kindje is nu bijna 2 jaar.

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Je hebt regelmatig bij de AH en de PLUS supermarkten zo'n fotograaf staan.
    Ik heb het 3 weken terug gedaan..morgen mag ik de foto's ophalen (vrijblijvend) en het scheelt me 150 euro ;)
    Ik weet natuurlijk nog niet hoe de kwaliteit is maar dat laat ik je morgen weten ;)

4. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    wij hebben 2 weken geleden echt prachtige foto's laten maken in Delft. Ze zijn zo mooi geworden!
    Onwijs lieve fotograaf (ze is tevens verloskundige). Een hele ongedwongen, ontspannen sfeer. Onze dochter ging helemaal "los" :) . Je krijgt de foto's een tot twee weken later op een cd en dan kun je er zelf mee doen wat je wilt.
    Ben er erg blij mee en super trots op mijn meisje.

Kijk voor voorbeelden maar eens op www.baby-fotograaf.nl

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik lees mee! Persoonlijk vind ik de fotograven die bij de winkels staan niet super. Ze maken wel mooie foto's maar je kan niet zelf uit de afdrukken kiezen. Zij hebben al iets voor je afgedrukt.
    Verder hadden we bij onze dochter graag wat meer foto's gezien omdat we echt zoveel foto's miste... Erg jammer, ze had het namelijk erg goed gedaan bij de shoot...

Dus als er iemand een goede betaalbare weet ;) dan komen TS en wij elkaar misschien wel tegen ;)

6. Wij hebben pas ook zo'n fotoshoot gedaan in de supermarkt, maar de kwaliteit was niet super, en ze hebben inderdaad maar relatief weinig foto's bij die je kan kopen. Nabestellen kan dan wel, in elk gewenst formaat en in zwart-wit/kleur/sepia... maar ik vond het toch maar tegenvallen.

Binnenkort wil ik toch eens naar een fotograaf.

7. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Hier heb ik een zwangerschapsserie laten maken, niet al te duur , maar niet echt in de buurt: het is in Woerden.
    Hij maakt dus ook van kinderen.

www.fotkie.nl

wel erg mooie foto's :D

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je handig met een foto toestel bent kan je het ook zelf doen.
    mijn man heeft het laatst van mijn dochter hele mooie foto's gemaakt , hij had een gordijn op gehangen aan de muur en haar er op gezet en ze zijn heel mooi geworden ,net of het door een fotograaf is gemaakt.

9. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Mijn foto's heb ik laten maken door www.purepicture.nl (zie ook in mijn album).
    Eén van de fotografen is een vriendin van ons. Ik heb de supermarktfoto's wel eens zien liggen maar vond dat echt niet mooi. Ik vind die achtergrondjes vreselijk. Ik ben zeer tevreden met onze foto's en heb twee mooi canvassen op de muur hangen!

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Het is niet écht in de buurt van Rotterdam maar,

www.jrf-fotografie.nl

Supergoed! Maakt geweldige foto's.. !

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    wij hebben het bij de super de boer laten doen, zijn erg leuke foto's geworden! En wij hadden keuze uit 12 foto's (niet dat het wat uitmaakte want we hebben de hele shoot genomen incl alle opnamen op cd)

12. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Ik heb je een PB'tje gestuurd :D

13. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hebben één keer een fotoshoot geprobeerd, maar Jesse vond er niets aan, hij wilde steeds met z'n hand in de mond, en absoluut niet lachen tegen die vreemde kerel.
    Maar aangezien ik zelf ook gek op foto's maken ben, hebben we honderden prachtige foto's van hem. Een paar daarvan heb ik laten bewerken door een kennisje die daar een kei in is. (voorbeeldje in m'n alburm, Jesse zeven maand)
    Dus geen professionele shoot, maar wel veel leuke herinneringen op m'n pc'tje.

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Kisbaba even offtopic maar wat is Jesse een ontzettend knap manneke zeg!

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
  16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Die is ontzettend goed :) , staat ook erg goed bekend, maar betaalbaar? tja, laat ik het zo zeggen: Voor ons niet ;)

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben bij mystudio geweest, zie avatar ;)
    Leuke vrouw hoor!

18. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Aaaaaaaaah, wat lief van je om dat te zeggen!
    Natuurlijk vinden wijzelf hem ook heel mooi, maar ook al was het een soort aapje, dan vond ik het nog het allermooiste kind!
    Gelukkig is hij ook heel lief, dus we genieten dubbelop! ;)

Deel Deze Pagina