hoi hoi volgende week is het dan zover dan moet youame voor het eerst naar logopedie maar heb geen idee wat ze gaan doen en wat ik moet verwachten? wie heeft dit al eens mee gemaakt met de kleine groetjes marline
Ik. Er wordt van alles gevraagd en er worden spelletjes gedaan. Gui vond het nooit erg hij mocht achteraf ene sticker uitzoeken. Hij had bv een oefening voor thuis , lettergrepen met klappen, bv melk 1 x klappen en dan zeggen en ik moest wel; lachen want op zijn Haags deed hij melluk 3x klappen . Ja dat heeft hij van zijn vader en opa en oma
haha leuk dus ze doen het op een speelse manier/ heeft hij de eerste keer wel wat gepraat dan wantt youame zegt in het nooit wat
Mijn zusje heeft vroeger ook logopedie gehad omdat ze verschrikkelijk erg sliste. Ik ben een paar keer meegeweest, en wat ik me er van kan herinneren is dat alles inderdaad op spelenderwijs wordt gedaan. Oefeningen, dingen nazeggen, aanwijzen en zeggen etc. etc. Na de tijd kreeg ze altijd zo´n snoepje in de vorm van een hartje (die harde krengen, hoe heten ze ook alweer?) en dat was de enige reden waarom ik vaak meeging