Aldus V-tech, maar ik krijg het écht niet voor elkaar Ik hou de 'gezichtstoets' ingedrukt (ik neem tenminste aan dat dat het gele knopje met het gezicht erop is, voor zover ik weet ook de enige knop op de hele auto ), maar een toon krijg ik niet te horen.. Af en toe klinkt de toon ineens, tussen de liedjes door en zonder dat ik iets indruk, maar ook als ik dan iets roep, wordt het niet opgenomen.. Het ding blijft maar roepen dat ik hem aan kan passen en m'n eigen naam in kan spreken, maar het lukt me niet hoor Dus.. Iemand ervaring?
Ja, het is er eentje die je helemaal zelf kunt aanpassen met stickertjes enzo (dus de naam van je kindje op het kenteken e.d.) en die je dus ook een zelf ingesproken zinnetje kunt laten zeggen.. Tenminste, dat zou zo moeten zijn VTech Toet Toet Auto's - Mijn Toet Toet Auto | VTech Speelgoed
Bij mij deed ie het eerst ook niet! Maar een tijd later wel ineens. Heb hem er even bijgepakt en het uitgeprobeerd. Ik heb hem aangezet, even uit laten praten en vervolgens de knop met het gezichtje weer ingedrukt, niet loslaten! Na 5 lange seconden zegt de onze "starten mit die aufname" (het was een cadeau uit Duitsland) en hoor je een piepje. De knop nog steeds ingedrukt houden! Als je klaar bent met inspreken de knop loslaten en de auto zal je zinnetje gaan zeggen.
Ik ken t autootje niet (klinkt leuk) Als hier de toettoet auto's vreemd doen, lost het zich op met een nieuwe batterij! Dat is t proberen waard denk!