Mijn zoontje wordt volgende maand 3, dus dan moet er natuurlijk getrakteerd worden op de PSZ! Maar... wat moet ik in hemelsnaam trakteren/maken? Als ik soms zie wat voor dingen er voorbij komen... Iemand een tip voor iets (redelijk) gezonds waar je met weinig talent iets creabea's van kunt maken?
Op een prikkertje een eendenkopje maken (of iets dat er op lijkt) en in een manderijn prikken. en huppa hij kan eendjes trakteren
www.party-kids.nl staan allemaal voorbeelden. Mijn dochtertje heeft vandaag de piraatjes van eierkoek uitgedeeld. Prima gelukt, ik heb alleen de servetjes die op het hoofd zitten eerst in 4-en gedeeld en vervolgens mbv plakband achterop vastgemaakt.
Wij hadden leuke papieren bekers versierd met servetje en ballon en dan koek en fruitje met zo'n mini-badfiguurtje bovenop. Extra leuk omdat je ze samen kunt maken. En heb je een Hema in de buurt dan heb je voor weinig geld bekers, servetjes, ballonnen en iets leuks voor erop. Grote zak jip&janneke koekjes erbij... Kost niet heel veel maar het lijkt heel wat
Ik had voor tweede verjaardag kleine cupcakes gebakken, daarop een manderijntje geprikt met bovenop een prikparapluutje, en chineze ogen getekend op de manderijn. Ze vonden die chinese mannetjes super en heel lekker! Oh, en daarnaast een klein uitdeel kadootje voor de kinderen
Er stond pas iets heel leuks in de kinderen.. Als je de omschrijving wil hebben dan zoek ik hem voor je op. Ontbijtkoek in reepjes snijden. Smartje rood wit en blauw met witte pasta erop plakken. Ontbijkoek op een sateprikker prikken. De prikkers allemaal in een auto prikken en dan heb je allemaal verkeerslichten.
Iets gezonds en niet te crea bea... dat is precies wat ik dit jaar van plan ben Ik ga met vormpjes figuurtjes uit stukjes kaas en worst steken. Dat samen met een druif/aardbei en een stukje komkommer op een prikker, en dan zelf een vlaggetje op de prikker maken van deze site: Prikkertjes maken met eigen foto en tekst - gratis op Party-Gifts Met aan de ene kant een foto van mijn zoon, en aan de andere kant een plaatje van Cars. Dit alles in een halve piepschuim bol steken, en die ook bekleden met Cars papier/servetten (moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen).
Ben nu ook aan het kijken aangezien mn dochter in februari mag trakteren op de psz. Ik wilde eerst vlinders maken, stoepkrijt als lijfje en dan met gekleurd papier vleugels maken. Onder de vleugels een doosje rozijntjes en een ontbijtkoekje. Maar aangezien ik ook een groot nijntje fan heb twijfel ik om nijntje broodjes bij bakker bart te halen en hier wil ik dan nog een lijfje aan vastmaken. Voor kinderen
Vlinder is zoiets alleen wil ik dan de smarties vervangen voor stoepkrijt traktaties - Vrolijke Vlinder zelf maken
hier krijgen ze of een pirateneierkoek of een ïjsje" daar ben ik nog niet overuit. daarbij krijgen ze een bellenblaas en een kaart met stikkers. afhankelijk van het geslacht cars of prinsessen
Ik zou vooral ook kijken naar wat hij zelf lekker en leuk vindt en wil trakteren. J. heeft toen ze twee werd prikkers met worst, kaas en komkommer in de vorm van een bloem getrakteerd. Dit omdat ze dat zelf erg lekker vindt en bloemen omdat ze in het voorjaar jarig is en ik dat dus gewoon leuk vond. Maar van die prikkers kun je natuurlijk van alles van maken.
Sanne wordt over 2,5 week 4 jaar en wij gaan hier voor: Traktatie Rugzak (zelfmaak) - Traktatiecorner Is best wel prijzig maar goed ben zelf niet zo crea bea en heb niet heel veel tijd. Vorig jaar heeft ze op vlinders getrakteerd, deze heb ik op een wc rol geplakt en daar deed ik dan wat in. Was wel heel veel werk.
Mijn dochter heeft dit vandaag getrakteerd op de peuterspeelzaal. Ze was er erg trots op, omdat ze de cakejes zelf heeft versierd. De windmolentjes zijn van de Hema. Ik heb wel even de scherpe punt afgeknipt.