Jelle word de laatste week elke nacht wakker om een uur of 3 en gilt dan de hele boel bij elkaar. Hij wil dan eigenlijk niks, zelfs bij mama liggen is dan niet goed. Ook ijn speentje wil hij dan niet. Dit gaat zo anderhalf uur door, en uiteindelijk valt hij dan in slaap op mijn buik. Hij slaapt dan een uurtje of 3, krijgt dan zijn ochtendfles als hij wakker word en gaat daarna wel goed slapen. De laatste fles die hij krijgt is sinds 2 weken een papfles met Nutrix, maar de eerste week heeft hij nergens last van gehad.. Hij is nu wel verkouden, maar dat is al een heel eind over... Voor mijzelf is het niet zo'n drama om 'snachts met hem bezig te zijn, ik werk veel avonddiensten en kan dus met Jelle uitslapen, maar mijn vriend word er zo langzamerhand gek van. Hij moet namelijk wel vroeg op. Sprongetje? Kramp? Uitproberen? Ik weet het even niet meer... En we gaan zaterdag op vakantie met de hele familie in een huisje. Ik kan ze dit toch niet aandoen...
Misschien toch een sprongetje inderdaad. Bij 4,5 maand is er weer eentje, maar iets eerder kan altijd he. Misschien handig de familie van tevoren wel even te waarschuwen. Misschien komen ze zelf met een idee, zodat jij je niet zo opgelaten hoeft te voel. Succes en veel plezier!