Hahaha! We gaan echt proberen tot dinsdag te wachten. Ook voor mijn ouders, die vinden dit natuurlijk geweldig! Ach we zullen zien.
Nee hoor!! Vanmorgen werd ik wakker en direct gooide ik mijn man uit bed: kon we gaan aankleden en naar de kids.! haha! Veel te lang... We kregen mega dikke knuffels vsn hun beiden. Ze hebben het ook erg goed gedaan. Hopelijk houden we dat vast!!!
Ik dacht dat ik al gereageerd had....! Sorry! Ja de nachten gaan heel goed de laatste dagen. Ook thuis.....! Wel spannend..
Yep, we hebben de brief ontvangen! Donderdag 4 april a.s. hebben we de afspraak. Nu nog snel wat regelen op ons werk, hopelijk gaat dat lukken. IK vind het wel spannend hoor....!
Zow, we zijn weer thuis...! We zijn erg netjes geholpen. Ik had na de brief van de kinderarts hier, mijn eigen brief met bevindingen gestuurd. Daarin stond de vraag of we zoveel mogelijk op een dag konden doen ivm de reisafstand. En dat werd gehoord. Er waren spoedafspraken geoland vertelde ze. We doorliepen de klachten en ons verhaal, kregen een gehele buikecho, zijn bij de kno arts geweest, ze heeft de werking van haar anus bekeken en natuurlijk een lichamelijk onderzoekje. Er is iets naar voren gekomen. En omdat ze het toch al twee weken erg goed doet qua slapen en ontlasting, waren we er erg blij om. Al zei de radioloog wel wat kleine vage dingen alsof ze wat zag ergens. Maar er was blijkbaar niets. De kinderarts zei dat het bij veel kinderen rond deze leeftijd ineens onverklaarbaar beter gaat. Haar ontlasting wordt nig onderzocht op ontstekingswaarden en daar wordt het dan bij gelaten. Het is dat het zo goed met haar gaat nu, dat we dat oke vinden. Ook zei ze dat ze dacht dat het goed kan zijn dat er wat aan allergieen speelt of iets als kma oid, maar we moeten gewoon verder gaan met voedsel introduceren als de ontlasting oke is. En rond een jaar gewone voeding/melk producten proberen. Om goed een beeld te krijgen wil ik zelf thuis een hele fles gewone babyvoeding geven. Maar zei zij dat we het beter konden opbouwen. Maar dan ben ik bang dat we weer een vaag beeld krijgen. En daarbij is een provocatietest in het ziekenhuis ook hele flessen en geen schepjes. Wat denken jullie? Verder dus een goed gevoel. We voelen ons serieus genomen en zijn blij dat er toch eens onderzoeken gedaan zijn. Gaat het binnenkort weer helemaal mis en dat blijft zo, dan nemen we zo weer contact op en zijn we er echt nog niet klaar mee. Maar we gaan voor het positieve: het blijft lekker goed gaan....!
Wat fijn om te lezen dat jullie zo serieus zijn genomen, en je er een prettig gevoel bij hebt. Zo te lezen is ze van top tot teen onderzocht. Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat, en ik hoop voor jullie dat het zo blijft gaan!!! Lekker genieten met een dikke hoofdletter G
Goed om te horen! Echt heel fijn, je klinkt opgelucht. Wat de provocatietest betreft, wij mochten ook geen hele fles geven hoor. Eerst maar een klein laagje in de fles, keer erop iets meer. Gaat om een paar slokjes.
Helemaal super joh!! Fijn dat je zerieus genomen bent,hoop dat het natuurlijk altijd goed blijft gaan
Op zoek naar tips ben ik je topic aan het lezen en word ik geraakt door dit stukje. Zo herkenbaar. Mijn jongste dochter slaapt superslecht en mijn zoontje slaapt helaas ook niet door. Gecombineerd betekend het dat onze nachten echt waardeloos zijn. Ik heb al tijden het gevoel dat ik niet meer kan. Maar tot nog toe sta ik overeind, tja je moet wel . Maar ik ben nu wel op een punt beland dat ik echt niet meer kan. Mijn dochter heeft KMA, zoon niet. Allebei zijn ze de afgelopen 3,5 mnd continu "ziek" geweest. Waterpokken, griep, verkouden, hand- mond- voetziekte, oorontsteking, buikgriep. Overdag aten ze slecht, 's avonds en 's nachts slapen ze slecht of niet. Voordat ze zo ziek waren sliep dochtertje ook al niet door, maar zoontje soms wel. Ben al paar keer naar de HA geweest, maar die zegt alleen maar, gaat vanzelf over, gewoon pech dat ze alles achter elkaar oppikken. Als het mooier weer wordt gaat het wel beter. Ook ik vraag me nu af hoe ik ze toch weer aan het slapen krijg... Ik lees dat het bij jou inmiddels weer beter gaat. Superfijn voor je, hopelijk zet het zo door!