Afrola slopend he,ken het mijn oudste veel ziek geweest constant oorpijn maar steeds weer weggestuurd door de ha eindelijk toen hij 2j3m was geopereerd nu gaat het super. Jongste sliep toen ook niet door dus was zo hele nachten bezig jongste slaapt nu sinds een paar daagjes door doordat we erachter zijn dst kma heeft,en hij doet het super op z,n nieuwe melk. Ook zo,n beetje 1j8maanden weinig slaap gehad,werd echt depresief wil je een digi knuffel geven ,je kunt het!!!!!
Hoi afrola, ik snap precies hoe je je voelt. Het gaat nu echt goed hier, maar ik ben nog wel wat terughoudend, uit zelfbescherming denk ik. Maar het continue gesloopt zijn.. Oef wat zwaar. Je kunt niets meer aan, niets meer hebben, alles voelt te veel en je voelt je vaak en veel gestrest. En dan heb jij er nog twee die slecht slapen. Blijf je gevoel volgen en ga ervoor. Je kunt het meid! Hele dikke knuffel voor jullie! Pb me gerust als je daar behoefte aan hebt.
Hier was ons dochtertje twee nachten rond 4/5 uur aan de diaree. De nachten erna werd ze ook steeds rond die tijd wakker........ Ik kreeg het heel langzaam an benauwd, helemaal toen ik op een gegeven moment weer 3,4,5 keer per nacht naarhaar toe moest. Maar de afgelopen twee nachten gaan ineens heel goed! Ze heeft tot 8:10 en tot 6:30 geslapen..!