Slaapprobleem met 17 maanden....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sinds een aantal weken gaat Sophie gewoon lekker slapen,meestal na 1 a 2 uur wordt ze huilend soms overstuur wakker,we troosten haar en gaan weer weg...nou dan zet ze het op het krijsen,dat ze helemaal overstuur wordt en alleen maar rustig wordt als je haar er uit haalt,dan komt ze tot rust en wil dan niet meer slapen en wil dan weer gaan spelen...we dachten eerst dat het door de warmte kwam en namen haar dan even mee naar beneden...( het was zo warm 31 graden,s'avonds ) dat ik haar niet wilde laten huilen in dat kamertje....maar nu blijft ze het doen...als we haar laten huilen,zo ze dat gerust anderhalf uur volhouden....maar ik wil haar ook niet laten wennen dat ze dan weer lekker kan gaan spelen....

Herkent iemand dit en wat zouden jullie eraan doen?

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ja helemaal herkenbaar. Hier gaat het de ene avond goed en de andere avond is het weer feest! Wij halen hem gewoon naar beneden en laten hem spelen, hij gaat na een uur of anderhalf uur weer lief slapen tot de volgende ochtend! Misschien niet helemaal goed :oops: , maar hij stopt echt niet met huilen en het gaat over in krijsen!

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook herkenbaar! Wat hier goed helpt is een klein flesje warme melk mee naar boven nemen, Vigo uit bed halen, op de commode leggen, flesje geven, schone luier, even gezellig kletsen en weer naar bed.
    Hij gaat dat zonder mopperen weer lekker slapen tot de volgende ochtend. Misschien is dat een idee?

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    We zijn dus niet de enige... sinds een paar dagen wordt Ana-Lucia midden in de nacht wakker en duurt het wel twee uur of langer eer ze weer wil gaan slapen, als ik uit de kamer ga, gaat ze keihard brullen tot ze bijna stikt, dus dat is zeker geen optie, dus ik blijf in haar kamertje zitten tot ze weer slaapt en dat kan heel lang duren. Afgelopen nacht werd ze wakker om iets na middernacht en toen heb ik eerst twee uur bij haar op de kamer gezeten, ik zei niks tegen haar en keek niet naar haar, zat daar gewoon, maar toch ging ze niet weer slapen, na twee uur heb ik haar meegebracht naar beneden, ze heeft nog een uurtje gespeeld en dan is ze zonder morren weer gaan slapen...

Ik hoop alleen dat het nu niet elke nacht zo zal zijn, want dit houden we niet vol.

Minyaweth, eerst hielp het ook om Ana-Lucia wat bij mij te laten drinken, dan werd ze rustig en ging ze weer slapen, maar nu werkt dat dus ook niet meer.

5. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    wat ben ik blij dit te lezen!

Maar een verschil; isa is "nog maar" 7 maanden. Ik dacht eerst ook dat het aan de warmte lag..... maar ze doet het nu al 5 nachten zo.
    Ze ging rond half 7/ 7 uur naar bed en sliep rustig door tot de volgende ochtend, maar nu is ze na een goed half uur, soms uur wakker.

Iemand een oplossing hiervoor?

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier dus precies hetzelfde! :( Gisternacht is Sverre van half 2 tot kwart over 6 aan het spoken geweest. Uiteindelijk maar gewoon laten spelen tot hij moe werd. Pff.

Hier helpt iets drinken dus ook niet meer; sussen ook niet. Het huilen is krijsen geworden...

Ben ook wel blij te lezen dat ik niet de enige ben.

Deel Deze Pagina