Onze zoon sliep vrij snel de nacht door, heerlijk vonden wij. Sinds hij een maand of 4 was is dat ineens veranderd en wordt hij nu elke nacht een paar keer wakker... Heb al vanalles geprobeerd, maar ik weet zo langzamerhand echt niet meer wat te doen. Is dit normaal? Duurt zo'n fase echt een paar maanden? Hij is nu overmorgen 8 maanden.
hoi miky mijn dochtertje heeft het ook gehad ongeveer 2 weken lang.Je moet er niet echt op reageren ze vallen vanzelf in slaap.De 1ste twee keer ben ik opgestaan maar daarna niet meer na 10 min. huilen viel ze weer in slaap.Na 1 week was ze weer terug op haar oude patroon. groetjes
Ja maar dit duurt al 4 maanden! En ik heb dat echt al geprobeerd hoor, om hem gewoon te laten liggen, maar dat werkt niet.
wat wil hij dan, zijn speen, of denk je dat hij honger heeft? Valt hij weer in slaap nadat je hem hebt getroost, of uit zichzelf?
Geen honger. Want hij krijgt overdag genoeg. Moet van het CB zelfs een fles gaan laten vallen. Ik geef hem zn speen en dan valt ie wel weer in slaap. Soms de rest van de nacht, soms ook nog 10 keer hetzelfde verhaal.
Tja... da's moeilijk. 4 maanden is wel lang. Kan het CB je niet helpen? Of anders misschien eens advies vragen bij een pedagoog of zo. Succes.
Wij lopen ook al maanden elke nacht de speen toe te stoppen. De ene nacht 5 keer, maar ook nachten van 20 keer. Herken dat gevoel van gek ervan worden heel goed. Wij hebben 4 weken geleden haar de speen afgepakt en haar proberen te leren zonder speen, dit was helemaal drama 48 uur huilen! Voelde mezelf zo'n gemen moeder dus heb hem maar weer terug gegeven, nu lopen we weer..... Hoop dat ze ooit leerd om hem zelf in haar mondje te doen. Helaas kan dat nu nog niet omdat ze nog ingebakerd ligt. Sterkte ermee, kleine troost je bent niet de enige. Groet Lianne