Hoi iedereen, Het gaat nu echt hard met de ontwikkeling van onze dreumesje!...net deed ze de prullenbak open en stopte ze de ovenwant in de prullenbak. ...ook als ze de dweiler ziet gaat ze met de dweil over de grond heen en weer...zo zijn er nog een aantal dingentjes wat ze doet (haren kammen,playstation joystick in de playstation doen).herkenen jullie dit ook van jullie kindjes? Groetjes
Ja hoor, hier doet Kylian de stofzuiger steeds aan en uit als je aan het zuigen bent. Hij wil de stang van de stofzuiger ook vasthouden en probeert de stekker er terug in te doen (die rolt zich altijd in de stofzuiger op mbv een knop) Hij doet het zeepbakje van de wasmachine voor me open en als ik het wasmiddel erin doe pakt hij vast de fles wasverzachter. Ik stel de machine in en hij zet hem aan. Soms vind ik ook knuffels of badbeestjes terug tussen de schone was Hij probeert zelf zijn haren te kammen en zich te wassen en schijnbaar zeg ik vaak he he als ik klaar ben want dat doet hij ook Groetjes anita
Ja hier ook! Giovanna doet haar popje de fles geven en ze wilt haar eigen speen in het mondje van de pop doen. Als ik weg ga dan weet ze dat meteen dan zegt ze Ajuus He! En zo zijn er nog wel meer dingen. Haren kammen probeert ze zelf en vervolgens probeert ze er op haar manier een schuifje of strikje in te doen haha.
hoi hoi ja hier ook iris stopt al een poosje troepjes in de pullenbak ook haar eigen luier .. Ook wil ze me helpen met vegen ( heb voor haar ook een bezempje gekocht ) en de tafel schoonmaken met billendoekjeshihi.. Ook wil ze mij helpen met waseen zei stopt alles in de wasmachine duurtje dicht dan draait ze aan de knop voor de graden alleen wet ze gelukkig nog niet hoe die aan moet
Ha ha hier hetzelfde. Mijn dochtertje is de laatste tijd druk in de weer met d'r pannetjes. En verder stopt ze de dingen echt ergens in. Wel leuk om te zien hoe zich dat ontwikkelt.
Mijn dochter kopieert alles wat ze ziet. Vooral van der vader, dan loopt hij met zijn handen op zijn rug gaat ze hem na doen zo grappig! en als ik make up op die wilt ze ook een kwast om te poederen, prachtig !
Geweldig hé....Britt heeft een keukentje en is dan met een lepel door een pannetje aan het roeren en dan gaat ze ons "voeren".. Zo grappig. En inderdaad, haartjes kammen en tafel schoonmaken op haar manier. Speen wil ze ook vaak afgeven. En vanmiddag liep het konijn even in de keuken los omdat mijn man het hok aan het schoonmaken was, en toen hield ze haar drinkbeker voor het konijn...
Hier ook, het gaat erg snel: Yara gooit (alles) in de prullenbak, dus al we iets kwijt zijn gaan we eerst even in de prullenbak kijken , mee helpen poetsen of in de tuin werken, poppen aan en uitkleden en eten geven, poes eten of drinken geven, haren kammen en zelf proberen een speldje of stiekje in te doen, heerlijk zo'n dreumesje in huis!
Alyssa kopieert ook een hoop, echt grappig als je soms jezelf terughoort of ziet. Als Alyssa de trap op wil lopen terwijl het eigenlijk niet de bedoeling is zeggen we automatisch tegen haar "wat ga je doen?". Gisteren waren we op de kinderboerderij en daar heb je zo'n houten blok met traptreden voor de geitjes om op te klimmen, en daar klom een kindje op. Zegt Alyssa tegen dat kindje "hajedoen?".
Leuk om dat allemaal te lezen van jullie dreumessen. Noa begint nu ook te kopieren. Dan zijn we klaar met eten en veeg ik mijn mond af en zeg: "klaar!" Vervolgens doet zij dat ook. Kan niet wachten hoe ze zich verder gaat ontwikkelen. Het is echt elke dag feest met haar.....
Bij ons poetst ze de vloer, ze gooit dingen in de prullenbak, roert in pannetjes, gaat over haar hoofd wrijven als je haartjes wassen zegt, ze doet haar badzitje zelf in bad enz, allemaal gekopieerd dus van ons.
Ik zeg waarschijnlijk veel jaja, want laatst zei ik tegen haar dat ik eerst even wat ging drinken en dat ze dan haar hapje kreeg...Toen zei ze heel wijs; jaja. hahahaha moets er wel om lachen. En als we in haar keukentje zitten dan doen we koken en net alsof eten uit haar pannetje. De haarstrikkjes probeert ze ook zelf in te doen maar lukt niet erg (helemaal niet) In de avond doet ze zelf haar luier uit, ik maak hem wel eerst los en zij trekt hem onder haar kont vandaan. Ik vind dit zelf echt een heel erg leuke periode omdat ze zo veel proberen over te nemen en te leren!
...Leuk hoor allemaal! Hier leert ze ook elke dag steeds weer iets bij!...Ik ging gister met een doekje langs de tafel en ze deed het daar naar ook! (Zonnestraal)...ik las op je banner dat je kindje vandaag ook een jaar en een maand is ,grappig hoor de mijne ook!Zijn ze op de zelfde dag geboren 7 maart 2007! Groetjes