Klink omdraaien werkt niet. Ze krijgt de deur zelfs open zonder klink. Ik kom straks ff verder typen. We moeten nu ff weg.
Denk dat zolang ze naar oma mag en oma het toelaat dat ze bij haar komt het probleem niet weg gaat. Misschien dat het op haar meer indruk maakt als oma haar weer gewoon (zonder wat te zeggen) naar haar kamer brengt en duidelijk maakt dat ze voor 7 uur s'morgens bij oma niet welkom is.
wat onwijs jammer dat het niet gelukt is vannacht. Je dochter weet nu dus dat als ze maar heel lang en fanatiek zeurt dat het dan wel mag. Ik denk dat jullie 1 lijn moeten trekken met oma papa en jij en absoluut niet toe moeten geven. Hoe weinig slaap je dan ook krijgt de komende dagen. Het is even niet anders maar ik denk wel dat je dit moet doorbreken. Als eerste moet je op 1 lijn komen met oma want anders heeft het totaal geen nut
Hoe kan ze de deur openkrijgen zonder klink dan? Beste (en waarschijnlijk nu enige) oplossing is een oma die meewerkt. Ze zal je dochter constant terug moeten brengen, hoe vervelend ook. Ze heeft het zelf zo ver laten komen.
Als ze aan de zijkant wat hard aan de deur trekt (gaat na binnen open) dan gaat hij open. Valt niet goed in het slot. Vannacht poging 2. Ik heb bezoek hier, dus ik kan ff geen uitgebreid verslag doen.
Klink eraf vind ik wel weer erg eng, wat nu als er wat is, dan kan ze de kamer niet af. Daar zou ik niet voor kiezen
Oma moet idd meewerken en je moet er zeker niet bij op de kamer gaan zitten. Bereid je wel voor op een gigantische strijd: je meisje is zo gewend om dr zin te krijgen! Iedere keer bij de kamer uit zet pa/ma/oma haar zonder pardon of commentaar weer terug in bed. Als dat is wat je wil tenminste . TV kijken is natuurlijk niet de bedoeling, maar je zou ook voor samen slapen kunnen kiezen (dus extra bed op jullie kamer bijvoorbeeld)
Wij hadden een soortgelijk probleem; zodra ik mn kont had gekeerd kwam ze dr bed uit en ging ze in ons bed liggen... Op een gegeven moment was ik het zo zat, heb haar op bed gelegd, ben op de overloop blijven staan en zodra ze kwam (ze schrok natuurlijk heel erg), heb ik haar -zonder wat te zeggen- terug gelegd. Met de dag ging het beter tot ze uiteindelijk in dr eigen bed bleef liggen (nu staat ze midden in de nacht naast ons dat ze bij ons wilt slapen, daar moeten we nu nog wat voor verzinnen). na een dag of 3 ging het supergoed en deed ze het niet meer. Succes ermee!
VANNACHT heeft ze doorgeslapen!!!!!!!!!! Het in bed leggen ging ook al een stukje soepeler. We hebben van vrienden Valdispert kids rust gekregen. Zou dit echt zo'n wondermiddeltje zijn???
Maar kleinere kindjes kunnen toch ook niet zelf van de kamer af? Dat is toch ook niet eng? Als het maar een tijdelijke oplossing is, zie ik het probleem niet zo (al is het beter om haar concequent terug te brengen trouwens, anders leert ze het gedrag niet op de juiste manier af) Fijn om te lezen dat het vannacht beter ging trouwens!
Nou ja mijn dochter van bijna 5, die slaapwandeld en als ze dan de kamer niet af zou kunnen, raakt ze volledig in paniek. Of als ze moet plassen snachts, want dat doet ze gewoon zelf Wel super dat het zo goed ging
Ja ik vind ook dat ze gewoon van de kamer moeten kunnen. Als Isabella naar de wc moet kan dat op de wc en niet op haar kamer. ( wc boven dus ze kan gewoon gaan) Verder super goed dat ze heeft doorgeslapen!!!
Wauw, hopelijk heeft ze dit de dagen erna ook gedaan! Wat een drama is dat, als die kleintjes eenmaal weten waar onze zwaktes zitten (of die van oma's...)