Niet meer slapen..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Dora en Boots, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi!

Misschien hebben jullie de gouden tip.

Dochter slaapt al een aantal weken wat slechter dan normaal, bij het naar bed brengen gen probleem. Midden in de nacht wordt ze wakker en wil bij ons in bed. Geen probleem, maar ze gaat niet slapen en is helemaal wakker en wil spelen. Eerder sliep ze zo en legde ik haar weer terug in haar eigen bedje. Vermoeiend dus, met af en toe een goede nacht ertussen.Het wordt nu alleen maar erger.

1e kerstdag wou dochter niet in het campingbedje bij oma slapen, ze wees elke keer naar het logeerbed. Man heeft haar daar in gelegd en ze was zo vertrokken. Heerlijk natuurlijk, maar gisteren was het weer drama. Ze wou niet in haar eigen bed, maar in ons bed. Na 1,5 uur van troosten, terugleggen, rustig praten heb ik maar toegegeven:).
    Resultaat een direct slapend meisje. Toen wij naar bed zijn gegaan heb ik haar weer op haar eigen bed gelegd. Om 03.00 uur weer klaarwakker, bij mij in bed genomen. Na een uur weer teruggelegd, toen viel ze weer in slaap tot 06.00 uur.

Misschien is ze toe aan een groter bed, maar die hebben we niet 1,2,3 zo hier. Dat lukt pas einde van de week.
    Of moet ik haar in de middag niet meer laten slapen? Laten huilen werkt hier gewoon niet, en ik kan zelf niet slapen als ze tussen ons in ligt.

Nou heel verhaal, maar iemand een tip?:)

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Geen tip, maar hier is het ineens ook drama.
    Ze wordt volgende week 3 en heeft altijd doorgeslapen.

Als ze al eens wakker werd was even een aai over haar bolletje genoeg. Maar nu ook midden in de nacht klaar wakker.

Misschien is het wel de kerst drukte?

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Dat zou ook nog wel eens kunnen. Slapen doet ze gelukkig wel maar niet meer in haar eigen bedje. Vanmiddag ook niet, wel bij ons op bed.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Misschien vindt ze een groter bed toch stoerder :D

Ik zou het toch proberen, een groter bed aanschaffen... Die moet je toch sowieso een keer hebben, wie weet helpt het wel?! In ieder geval succes, gebroken nachten vind ik echt vreselijk!

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier uit de feestdagenstress zich niet in slecht slapen maar in slecht aan tafel willen en slecht eten. Ik weet natuurlijk niet of de feestdagen er bij jullie ook maar iets mee te maken hebben hoor! Hier is het sinds sinterklaas al raak. Vandaag was ik er helemaal klaar mee en heb ik de kerstboom en alle overgebleven tulband enz. eruit gegooid. Resultaat: Twee lege bordjes eten... Zal wel toeval zijn maar moest er wel om lachen.

Hier zo één twee drie geen tips. Mijn zoontje ging rond de twee jaar slechter slapen en bij hem was dat over met een groot bed. Mijn dochter heeft onlangs anderhalve week bijzonder slecht geslapen (slaapt doorgaans heel goed) en ineens waren er vier kiezen door. Nu slaapt ze weer als een prinsesje. Succes!

Deel Deze Pagina