Ik geloof het nog amper maar ik heb foto's gemaakt en heel goed gevoeld en ik weet het helaas zeker...... Suzannah haar eerste tand komt door in haar gehemelte Nu hoop is dat er meer moeders zijn die dit bij hun kindje hebben gehad en wat ze toen gedaan hebben..... Ik kan op het internet niks vinden hier over.. En wat vinden jullie hier van?
Weet je zeker dat het een tand is? ik was er bij mila namelijk ook van overtuigd dat er een tandje door kwam, maar dit bleek achteraf een klier te zijn geweest..
Ik heb er wel ervaring mee. Maar niet met mijn melktanden. Mijn blijvende snijtanden van boven stonden achter mijn voortanden. ijn hoektanden stonden op de plek van mijn snijtanden. Uiteindelijk met beugels en dergelijke allemaal netjes op zijn plek gezet. Ik heb er verder geen hinder van gehad zover ik mij kan herinneren. Ik was toen de tijd zelfs een studie object voor leerling orthodontiste.
ik denk ook eerder een kliertje dan een tand. Een tand is echt een streepje (behalve als ie heel erg scheef staat) en dit is duidelijk een puntje.
Ik heb zelf gehad dat mijn "grote mensen" tanden achter mijn melktanden doorkwamen... dus volgens mij is alles mogelijk Vraag anders Susan79 even, zij is tandarts..
Zijn klieren ook heel hard dan? Want als ik voel met mn vinder is het hard en plat. Ik ga suzan79 wel ff vragen.
mijn nichtje had dat, zij is nu 16, en heeft toen ze een jaar of 14 was een kaakoperatie moeten ondergaan, en daarna een flink aantal jaar een beugel. nu heeft ze een keurige rij tanden.
Ik weet niet wat het is maar ik denk dat het toch wat anders moet zijn want het is nu weer weg........
Het was geen tand maar een Epstein Parel en dit komt bij 80%! bij de pasgeboren kindje voor. Het is heel onschuldig en hoeft niet behandeld te worden Helemaal blij!
Zie nu je berichtje. Hier dachten we ook dat er een tand doorkwam. Zat alleen op een plek waar de kiezen komen. Vonden we ookal zo vreemd. Nu is het weg. Misschien hetzelfde als bij jullie dochter.
Oh kijk, dan weten we nu ook gelijk wat mn nichtje heeft. Die heeft vanaf haar geboorte al een stipje op haar tandvlees waar de voortandjes zouden moeten komen. Ik zal het eens tegen mn zus zeggen! Dank je