bang voor de stofzuiger?????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kiki1986, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    mijn dochtertje van 6 maanden is bang van de stofzuiger :( als ik ga stofzuigen dan gaat ze keihard krijsen nog meer kindjes die bang zijn van de stofzuiger? iemand tips?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hebben we hier ook een tijdje gehad. Wij hebben het niet geforceerd maar gewoon alleen gestofzuigd als we met z'n tweeen thuis waren zodat 1 persoon mijn dochtertje gerust kon stellen en de ander kon zuigen. Is vanzelf weer over gegaan. Nog steeds vindt ze het niet echt leuk, het maakt natuurlijk ook veel lawaai, maar bang is ze al lang niet meer.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Niet meer stofzuigen waar ze bij is? ;)

4. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam

ben gelukkig dus niet de enige haha nou dan zal het vanzelf wel weer goed komen hoop ik :)

5. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    haha ja dat doe ik zowiso al niet meer :p arm kind was helemaal overstuur

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Stofzuiger, blender, deurbel, föhn, alle harde geluiden eigenlijk. Hoort blijkbaar bij de ontwikkeling:)

7. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Mijn zoontje vond de stofzuiger altijd eng als hij in bed of in de box was en er dus niet bij kon. Als hij rond kroop vond hij het prima.

Inmiddels vindt mijn zoontje de stofzuiger altijd eng als hij aan staat, maar is het z'n leukste speelgoed als hij uit staat.
    Zal wel een fase zijn/kwestie van wennen.

Nou moet ik zeggen dat ik meestal stofzuig als hij er niet is.

8. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Hier ok bang van de meeste harde geluiden, maar de blender en mixer vindt hij prima, weet dat daar eten vandaan komt :D

9. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    #9 loesje1982, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt: 2 feb 2012
    hier ook al vanaf t begin, krijsen, overstuur.
    ik stofzuig als ze slaapt, boven doe ik als man er is.
    en voor de rest tussendoor maar even bezem.

t gekke is dat een mixer, klopboor, startende tractoren niets uitmaakt, alleen die stofzuiger....
    ook als ie uit staat, ze wil er nog niet langskruipen, ik snap er echt niks van, ze is inmiddels bijna 10 maanden

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ja het grappige is dat hij de babycook blender niet eng vindt, maar de grote blender wel weer haha...misschien inderdaad omdat hij weet dat hij daarna wat lekkers krijgt:), prettige associatie:):)

11. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    hahahah misschien moet ik dan maar zorgen dat er eten uit de stofzuiger komt ofzo :p

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Mijn dochtertje is nu bijna drie en blijft een beetje bang voor de stofzuiger en de fohn en zo. Ondanks dat ik haar uit kan leggen wat het doet en ze ook snapt dat er niets gevaarlijks gebeurt....ze blijft het eng vinden. Volgens haar papa is het genetisch bepaald, haar mama is ook bang voor de stofzuiger :D

13. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    :D:D:D

lekker zulke mannen........

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Dat had mijn dochtertje ook. Toen ik een keer ging stofzuigen huilde ze en krijste ze zo hard :( Ik merkte dat als ik haar oppakte en ging stofzuigen ze het niet erg vond. Het is later over gegaan misschien omdat ik haar los liet kruipen als ik ging stofzuigen. Nu speelt ze ermee terwijl ik bezig ben haha.

15. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    herkenbaar! hier was mijn dochter zich aan het verstoppen voor de stofzuiger.
    Stofzuiger hoort erbij, dus niet stofzuigen vind ik geen optie. Heb voor haar een ministofzuigertje gekocht en toen was het goed...
    jouw kindje is een stuk jonger dus zou ik er voor kiezen om je kindje dan bij je te dragen in een draagdoek ofzo. Ondertussen wat zingen, misschien dat dit haar minder angstig maakt.

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho was ook van de een op de andere dag bang voor de stofzuiger (en de mixer) toen hij zo oud was..... Zodra hij een van die dingen uit het kastje zag komen begon hij al te huilen...
    Maarja helemaal niet stofzuigen vind ik ook zowat dus heb ik hem vast gehouden terwijl ik stofzuigde en hem er toch steeds weer bijbetrokken. Ook heb ik een tijdje de stofzuiger gewoon in de kamer laten staan in plaats van terug in de kast gezet. Toen hij kon tijgeren betrapte ik hem er ineens op dat hij heeeeel erg dicht bij de stofzuiger in de buurt probeerde te komen. Dus het was ook zo weer over.

En nu doet hij de deur van de kast open en trekt al mn schoonmaakspullen eruit, dus ook de stofzuiger hahahah. x

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heeft mijn zoontje ook even gehad. sinds we zeggen dat het noonoo is van de teletubbies is hij er helemaal verzot op haha. voor de sapcentrifuge is hij doodsbang

18. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Mijn zoontje heeft dat ook een periode gehad. Ik merkte ook dat hij rustig werd als ik hem oppakte en we 'samen' gingen stofzuigen. Ik deed dan overdreven enthousiast en dat hij me zo goed hielp enzo :D Het is vrij snel overgegaan en nu vindt hij het alleen maar leuk als ik de stofzuiger erbij pak.

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wij hebben zo'n Henry-stofzuiger, een rode met ogen en zo lang 'ie uit staat vindt ons zoontje 'm heel leuk! Maar als ik 'm aanzete, was het brullen geblazen. Nou stofzuigen wij niet supervaak (ja, slecht) maar áls ik het doe, zit m'n zoontje bij mij in de draagdoek. Lekker cosy en hij vindt het steeds minder eng!

Maar ik moet zeggen dat ik ook vaak snel even stofzuig als m'n vriend ons zoontje aan het ophalen is bij kdv of opa en oma. Is toch beter voor m'n rug, hihi.

De föhn vindt 'ie ook niet zo tof trouwens. Maar ik blijf gewoon tegen 'm kletsen tijdens het föhnen en hij kijkt nog steeds wel heel verbaasd, of bedenkelijk, maar huilen doet 'ie niet meer :)

Deel Deze Pagina