Onze zoon is 8 maanden oud. Hij kan goed in de tripp trapp zitten maar nog niet zelfstandig.. Nu hebben wij enkel een groot bad, een tummy tub en een douche. de tummy tub daar is hij nu echt te groot voor.. tot nu toe ga ik steeds mee met hem in het grote bad maar nu met het mooie weer heb ik daar niet altijd zin meer in.. het lijkt me handig als hij in een zitje kan zitten in het grote bad, uiteraard zal ik hem moeten ondersteunen maar ben dan waarschijnlijk net wat vrijer dan nu het geval is.. hebben jullie tips? of hoe doen jullie dit? achteraf spijt dat ik niet een gewoon babybad gekocht heb met standaard... maar vanwege weinig opslagruimte dit nagelaten.
Bedoel je zoiets? Baby badstoeltje - Alle prijzen vergelijken met Twenga.nl Op anders is dit misschien wat voor jullie: Babyspeciaalzaak Het Rietje: afdeling badderen en badplezier voor je baby Opvouwbaar babybadje? Bestel nu bij wehkamp.nl En als je wel een gewoon badje koopt, kun je die misschien in het grote bad neer zetten (als je het wel of niet gebruikt).
Ik zou denken aan een badring, staan ook in de links die al gegeven zijn. Nu zal je hem moeten ondersteunen met het erin zitten, maar hij zal vast binnenkort leren goed zelf te blijven zitten en dan zijn ze wel fijn. Zo een dingetje waar hij echt nog in ligt, daar is jullie kleine denk ik echt al te groot voor, plus dat je daar nog maar heel kort gebruik van zal kunnen maken want hij zal vast binnenkort niet meer willen liggen in bad maar willen zitten . Succes iig!
dank jullie wel.. ik bedoel geen badje want we hebben een gewoon bad en hoeven niet een klein badje maar misschein dat een badring wel handig is. Ik zal toch op mijn knieen erbij moeten blijven zitten denk ik maar met een badring hoef ik hem misschien niet continu vast te houden? hij is 8 maanden dus zo'n zitje is hij snel uitgegroeid denk ik.. hij wil toch zelf gaan zitten lijkt me.
De goedkope Ikea kinderstoel! Poten eraf, eetblad eraf en dan zo in bad zetten. Ideaal! Ook te gebruiken onder de douche (samen douchen) maar dan wel met poten eronder uiteraard
lijkt mij niet echt verstandig omdat dat kinderstoeltje geen zuignappen heeft en daardoor los op de bodem staat. Kan dus alle kanten opschuiven. Wij hebben z'on badring gekocht waar ze in kan zitten. In het begin moest ik haar af en toe weer recht zetten omdat ze wat onderuit zakte. Maar nu ze gewoon goed zelfstandig kan zitten vind ik het ideaal. Zij kan zelf lekker spatten met water en ik heb beide handen vrij. Het badzitje zit met zuignappen echt super stevig vast op de bodem. Ik trek er altijd even goed aan zodat ik zeker weet dat hij vast zit. Vast zetten als het bad nog leeg is werkt het beste.
Hier vorige week dochtertje voor het eerst in de grote badkuip laten spetteren. Zonder hulpmiddelen, water niveau niet te hoog, alleen een hand onder haar hoofdje. We hebben haar zelfs even los gelaten, en dat ging goed Je zegt al dat je ruimtegebrek hebt, een badring neemt ruimte in. Het maakt het badderen wel makkelijker, maar zonder een hulpmiddel is het ook goed te doen. Misschien een kussen voor onder je knieen.
wij hebben net een badring in gebruik, en ze vind het helemaal fantastisch! zij kan ook nog niet compleet zelfstandig zitten,maar ze kan er niet uitvallen, alleen een beetje onderuit zakken, en ze heeft steun rondom dan.maar ze gilt alles bij elkaar van plezier. Ik heb gewoon badring gegoogled, en dan krijg je allerlei opties, en heb uiteindelijk bij baby en tienerpark heet het geloof ik besteld. Was in de aanbieding, aquaring, 'echt ideaal!Succes ermee!
Ja, zo'n badring lijkt me ideaal... maar neemt natuurlijk ook weer ruimte in beslag wat hierboven vermeld staat en is misschien ook maar voor een relatief korte tijd... zucht hadden we maar meer bergruimte, maar nu met deze slechte huizenmarkt zitten we hier nog wel een tijdje.. dank jullie wel!
Wij hebben de badrings van prenatal, en ze zijn echt ideaal. Je zuigt ze vast aan het bad, en ze blijven op hun plek. Mijn kinderen zitten heerlijk te spetteren en te spelen in bad, ze moeten zich echt heel bewust eruit gaan wurmen, en hun benen eruit trekken, willen ze eruit komen en in water vallen.
ik heb ook een badring gekocht voor mijn zoontje en hij vind het prachtig, ik laat de ring gewoon in bad staan als hij klaar is dus heel veel ruimte neemt het niet in vind ik.