Sinds 3 nachten gestopt met de speen. Van de een op andere dag in 1x. Word 1x per nacht wakker en valt zelf weer in slaap. Werd heel vaak wakker voor de speen snachts en we bleven lopen. Na 5 maanden hopelijk eindelijk van t gelul af... Ik las veel mensen met dezelfde problemen snachts als mij. Dus ik dacht ik deel het met jullie. Het is het proberen waard.. Hij huilt wel eventjes maar slaapt binnen een kwartier
Fijn zeg! Zelf nooit gehad gelukkig. Dochter wou geen speen. Maar vind het ook zeer fijn dat ik daar in de nacht niet voor uit hoef.
Hier precies hetzelfde alleen dan met 14 maanden. Gewoon die speen niet meer gegeven. Die is bah en ligt inbde prullenbak. Hij heeft er nog een week om gevraagd maar slaapt sindszien al een week door!
Ok maar hoe dan? Mijn zoon wil ik liever niet laten huilen maar dat gebeurt dan natuurlijk wel. Ik heb hem dat speentje aangeleerd als zijnde troost. Ik vond het heel zielig om dat nu af te pakken dus Hoe doen jullie dat? Ik weet niet zo goed waar te beginnen