Oei, dat kan ik me voorstellen, dat je dan kwaad wordt! En dankje! Eén keer in de maand ga ik ongeveer een weekendje daarheen.. Kom soms heerlijk tot rust!
Lijkt mij ook ja, even lekker weg, en (hopelijk) in de watten gelegd worden! Have fun! Kwaad... ik ben het nog.... wel naar de huisarts op de fiets, maar geen brood voor jezelf kunnen maken. Dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres. Pijn of niet. Maar ik ben iemand die er nogal in blijft hangen, dus ik ben vandaag niet gezellig. En dat was te verwachten na zo'n nacht...
Misschien voor vandaag even op negeer-stand? Laat hem het vandaag maar even zelf uitzoeken anders!! Hopelijk is de boodschap dan overgekomen...
Dat ben ik inderdaad gaan doen Arual! Zoek het maar even uit, ik heb het beste met je voor,maar als je niet luistert, dan niet. Ik weet wel, hij heeft echt veel pijn, maar neem dan ook mijn adviezen, zorg en tips aan, ipv ze volledig in de wind te slaan. Voor morgen, ik weet het even niet... Ik moet echt even de stad in, twee van mijn 3 spijkerbroeken zijn gescheurd op de knie. Deze waren al gemaakt, maar moeten nu dus echt vervangen worden. Maar ik kan mijn meisje niet bij hem achterlaten. Misschien het aanbod van mijn moeder maar even aannemen??
En weer een nieuwe dag ! Gisteren naar bed, redelijk op tijd. In de slaapkamer naast mij lag een klein zeehondje, in bed naast mij een walvis op het droge, die zijn draai niet kon vinden. Om 1.30 wakker omdat mijn meisje huilde, even heen, toen weer mijn bed in, redelijk geslapen tot 4.20, toen ging man een poging doen om eruit te gaan om medicijnen in te nemen. Ik snap nog steeds niet waarom hij de medicatie niet naast zijn bed legt... En vanaf 4.20 alleen liggen doezelen, onrustig slapen. Om 6.30 stond meisjelief naast mijn bed. Redelijk dus. Maar ben wel blij dat meisjelief al om 6.30 wakker was, dan kan ze vanmiddag mooi even een middagslaapje doen!
Heb je een redelijke goede dag? Hier een nacht gehad die niet te vergelijken was met de vorige nachten. Lag om half 2 ongeveer in bed. Om half 3 sliep ik. Half 6 wakker.. Half 7 wakker, toen eruit gegaan, wat gaan drinken en even naar de wc.. Toen wakker gelegen tot 8.30. Stond op het punt om eruit te gaan, maar ben toch weer in slaap gevallen tot 22.00. En ben wakker geworden met ongelofelijke zere spieren, alsof ik op de tocht heb gelegen.. Verschrikkelijk.. Vooral in mijn knieën, kan ze bijna niet buigen.. Nek ook.. Waarschijnlijk toch kouder hier dan in mijn eigen huis. Plus dat het matras ook minder lekker ligt hier.. Ach, nog 1 nachtje en dan lig ik weer in mijn eigen bed...
Goedemorgen Hoe is het gegaan vannacht? Ik heb weer geen goede nacht gemaakt, helaas. Heb gisteravond vrijwel de hele avond gelezen, dus geen invloeden van laptop of iets dergelijks. Om kwart voor 1 lag ik in bed.. Ik heb de tijd nog half 3 zien worden.. Daarna in slaap gevallen, meerdere keren wakker geweest en om 7uur was het gebeurd. Kon niet meer rustig liggen.. Ben er dus om 8.00 uitgegaan.. Vanavond gelukkig weer in mijn eigen bed..
Uiteindelijk is je eigen bedje toch het aller lekkerste hè? Ik weet niet eens meer hoe mijn nacht was.... Ik weet wel dat ik flink heb liggen rekken en strekken, ik had het koud. Ik ben de hele dag al in de weer. Naast zieke man, nu ook een zieke dochter, met koorts en ze klaagt over hoofdpijn. Ze hoest ook weer. Ik zelf zit helemaal stuk, ben alleen maar aan het rennen en alles draaiende houden...
Ja, mijn eigen bed ligt uiteindelijk toch het lekkerst Gisteravond weer vast slaapritueel opgepakt. Half 12 op de bank met een boek. Half 1 naar bed, heb toen wel gelijk mijn boek weggelegd ipv nog doorlezen, want was moe.. Ook veel pijn.. De meubels bij mijn pleegouders zijn anders, dus ik kan niet op dezelfde manier zitten.. Plus dat ik dieper wegzak in de bank.. Mijn rug vind dat niet leuk Om half 2/2 uur sliep ik ongeveer. Vannacht één keer wakker geworden, maar kan me niet meer herinneren hoelaat dat was.. Half 8 werd ik wakker van iemand op de gang. Daarna niet meer kunnen slapen, maar nog wel even blijven liggen.. Vandaag ga ik de schoonmaaktaken van de schoonmaakster weer op mij nemen. Zij is net geopereerd 2 weken terug en ik heb aangeboden om het van haar over te nemen. Ook omdat het huis dan misschien een keer echt goed schoon wordt, haha. Ze is namelijk niet voor dit vak weggelegd Hoe is het daar in huis, Mexicang? En hoe is het met jou?
Ik kreeg helemaal geen melding van een nieuw bericht.... nou ja, maakt niet uit, ik heb het nu gezien! Als je zo gewend bent aan je eigen bed, bank, stoel enz, dan kan een andere bank echt heel beroerd zitten he? Tenminste, beroerd.... niet lekker voor je lijf. Mijn man is gisteren opgenomen in het ziekenhuis. Het ging slechter en slechter en na zoveel verschillende medicijnen nog geen enkele verbetering, maar een enorme verslechtering. Nadat hij gisteren een injectie had gekregen, welke echt moest gaan werken, ben ik weer gaan bellen met de huisartsenpost. Die injectie werkte niet, dus moest ik hem de nieuw voorgeschreven medicijnen geven. Die moesten binnen 30 min werken, wat het niet deed. Toen ontstond er eigenlijk een filmscenario.... als ik daaraan terug denk... pure paniek bij mijn man, hij werd letterlijk angstig van de pijn. Ik heb direct gebeld, moest weer wachten op een belletje terug, maar dat ging heel snel. Toen ze weer voorstelden om te komen, heeft mijn man bedankt voor het aanbod, het enige wat hij wilde was het ziekenhuis. Toen moest er weer overlegd worden met de neuroloog, maar binnen 2 min werden we teruggebeld: melden bij de SEH Hij moest daar nota bene zelf naartoe... mijn zwager heeft hem gebracht, manlief op de achterbank, op handen en knieën en wat ik van mijn zwager begreep ging hij ook op handen en knieen de SEH binnen, waar ze direct op hem af kwamen en hem een bed gaven. Vannacht dus nauwelijks geslapen. Ik moet nu eigenlijk naar boven, maar ik ben op, wil even gewoon zitten, stilte en ook wel afleiding. Ik ben ook heel boos op de vele artsen die hem hebben gezien de afgelopen dagen. Hij gaf constant aan niet te kunnen lopen,staan en zitten en ook kon hij niet meer plassen. Ze zijn zo in het beeld van de hernia blijven zitten, dan mogen ze pas iemand opnemen als hij of zij incontinent wordt en de ontlasting laat lopen, klapvoet krijgt of een doof gevoel. Dat dove gevoel had hij ook al, wel twintig x gezegd, niets...nee, pilletje erbij. Welja joh, stop hem vol. En nu zijn we in deze soap terecht gekomen. Hij is op de juiste plek, dat wel, het heeft even geduurd maar hij ligt er. Veel medicijnen, die eindelijk wel werken, maar het onderdrukken. Want zodra het begint uit te werken, komt het keihard terug. Woensdag volgt een mri en dan bespreken ze verder. Goed voer om op te slapen he? Niet dus... Dochter onrustig, ik onrustig... En o ja.... belden ze vanmiddag op, ik kan 27 maart voor slaaponderzoek. Nou, maar even niet. Dat vond de assistente ook, dus ik moet ze bellen zodra het hier rustiger is. Ik ga nu naar bed, even lezen, rustig worden.
O gelukkig dat ze hem nu in ieder geval serieus nemen.. Hadden ze wat mij betreft veel eerder mogen doen! Ik heb een rotnacht gehad.. Ik heb de klok van half 5 nog gezien.. Heb alles op de gang gehoord, huisgenoten die weggingen etc. Dat is dus tussen 6-9. Alleen was dat niet heel bewust wakker zijn.. Om 9.15 was ik wel écht wakker.. Half uur later er uit gegaan..
Jee, dat is inderdaad een baggernacht... Enig idee waarom? Of dat je iets anders dan anders hebt gedaan? Mijn nacht was zo-zo. Op tijd erin, rond 2.20 wakker vanwege dochtertje, die momenteel onrustige nachten heeft door alles. Toen volgens mij weer tussen 5 en 6u en toen was het klaar. Vandaag nog weer bij acupunctuur geweest, ze heeft zo veel mogelijk de stress van de afgelopen dagen proberen aan te pakken. Volgende week krijg ik ook kruiden mee om te kijken of die gaan helpen bij de periode na de eisprong, want die hakt er bij mij altijd stevig in. Ik ben dan echt niet gezellig, mopper veel, snel boos enz enz. Ook gaat ze kijken of ze iets kan doen om het gejaagde gevoel in mijn hoofd wat tot bedaren kan brengen. Nu op de bank, ik ga zo douchen en dan even tv kijken. Morgen een rustige dag vergeleken bij de andere dagen. Gisteren het huis op orde gebracht na al die dagen hectiek en niks kunnen doen, vandaag acupunctuur en moeder over de vloer en op bezoek bij mijn man. Morgen een dagje met z'n 2tjes, en 's middags op bezoek bij man.
Ik heb daar vanochtend zelf ook aan zitten denken. Ik had gisteravond een extra lamp erbij aan. Een lavalamp met sterretjes. Geeft best een fel licht.. Ik heb hem niet elke avond aan staan, maar misschien moet ik hem eerder uit doen als ik hem 's avond wél aan heb.. Maar ik was gisteren sowieso veel minder rustig en ontspannen dan de dagen ervoor.. Kon ook heel slecht lezen, want kon me niet concentreren. Wat daar de reden van is, geen idee... Morgen is ook de MRI toch? Krijgen jullie dan ook gelijk uitslag? Succes en sterkte morgen..
Bah! Weer zo'n nacht.. Niet helemaal vergelijkbaar, want ik sliep veel eerder, maar jeetje.. Pffff... - Om kwart voor 12 zat ik op de bank. - Lezen tot half 1. - 0.35 lag ik in bed. Ik was niet zo 'ontspannen' als normaal, dus ik was bang dat het moeilijk inslapen werd.. - 1.00u boek weggelegd. - 1.45 sliep ik.. (pfieuw, dat viel dus mee) - 3.00u wakker. - 4.00u wakker. - 5.30u wakker. - 6.30 ging de wekker. En toen ook wakker.. Normaal kan ik nooit gelijk mijn bed uit, dat ging vandaag prima.. En weer heb ik vrijwel alles vannacht meegekregen.. What's happening?? Hoe is het bij jou gegaan? Hopelijk heb je een rustige nacht gehad!
Arual, ik geef je een hand..... what's happening?? Acupunctuur gehad gisteren, schijtnacht gehad... Ik zal dat toch eens melden volgende week. Jij had wel een hele slechte nacht hoor.... en dat alles meekrijgen...waardeloos is dat he? Mijn nacht? 23u licht uit (ja, voor mij te laat) Viel als een blok in slaap, mijn hoofdeinde stond nog omhoog en ik had de afstandbediening in mijn handen... Rond 1.30 (wat is dat toch, die tijd...) wakker Daarna onrustig geslapen tot 4.50, toen huilde dochter. Weer mijn bed in, amper een oog dicht gedaan. En vandaag helemaal af... Morgen werken... nou, ik weet het nog niet hoor, ik ben af na alles. Straks inderdaad de mri, maar de uitslag weet ik niet wanneer. Hopelijk vandaag en anders morgen!
Ik ben moe, en zwaar chagrijnig. Heb echt een kl*te dag gehad, was niet te genieten en een dochter die mij aan één stuk door uit probeert. Dit deed ze ook toen mijn man een week naar het buitenland was voor zijn werk, maar toen was ze even wat jonger, nog geen 3. Nu haalt ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan, dus het is hier niet gezellig. En dan al dat geregel, schone was mee, vuile was terug, boekjes, post, telefoontjes plegen enz enz. GEK word ik er vandaag van. Ik wil eigenlijk mijn bed in, maar of dat nu verstandig is... Lig ik om 23u klaar wakker. Mri uitslag man volgt morgen, ben benieuwd.
Nou, dat was even een goede nacht!! Rond 22.10 naar bed, nog even appen met man, lezen en rond 22.45 licht uit. Kon ik toch niet slapen!! Tenminste.... ik lag langer wakker, wat ik niet gewend ben. Toch was het voor 23u volgens mij, dus nog snel! Om 3.10 even wakker, omgedraaid en weer gaan slapen, werd ik wakker om 6.20! Ik had het wel koud in het begin, dus heb naast mijn deken, twee handdoeken en mijn badjas, ook nog het dekbed van mijn man over mij heen getrokken! Lekker warm, lekker zwaar! Ik ga rennen, moet werken!
Super! Dat klinkt echt als een goede nacht! Hopelijk profiteer je daar vandaag ook van! Werkze Ik heb geen idee hoe ik heb geslapen vannacht. Ben veel wakker geweest, dat wel, maar tijden geen idee. Had mijn mobiel niet bij me en sliep bij iemand anders, dus geen klok.... Voor mijn doen heb ik wel redelijk naast iemand geslapen, dus ik vind dat ik niet mag klagen.. Alleen ligt zijn bed echt niet lekker, heb last van mijn nek en rug.. Hopelijk trekt dat vandaag nog weg.. Vandaag weer op de opvang werken! Leuk Kijken of ik al die kleine kleutertjes weer aankan.. Een nieuwe juf = uitproberen, hahaha
Vannacht een goede nacht gemaakt! Sliep om 1.00 al tot 7.00. Toen heb ik even wakker gelegen.. Om half 11 werd ik weer wakker.. Ik was vergeten de wekker te zetten, want dat is niet de bedoeling maar voor een keertje is het niet zo erg.. Heb wel goed geslapen dus! Hoe gaat alles bij jou, Mexicang?