Hoi ik heb een vraag waarop ik hoop een antwoord te krijgen van een van jullie. Wij willen graag zwanger worden en zijn inmiddels met ronde 7 bezig. Mijn cyclussen zijn nagenoeg regelmatig. De ene maand 29 dagen en de andere 31 dagen enz. Nu heb ik sinds de vorige ronde bruinverlies wat een aantal dagen na mijn ei begint. Ik heb dan de eerste dagen hele lichte krampen. Het hield de vorige keer twee dagen voor het normale bruinverlies voor mijn ongesteldheid op. Deze ronde is het ook alweer vijf dagen aan de gang en het is bijna over. Ik maak me hier zorgen over. Het is opeens gekomen. Heb verder geen bijzonderheden buiten dat we beiden 31 jaar zijn en 'al' 7 ronden bezig zijn. Het is trouwens ook nog eens erg vervelend. Ik heb zo in een maand evenveel dag bloedverlies als niet!
Hoi Kwiebje, ik kan me voorstellen dat het onrustig voor je is met dat tussentijdse bloedverlies. ik kan je ook niet precies vertellen waar het vandaan komt en waaro nu opeens wel en andere cyclus niet. Maar mijns inziens hoeft dit neit een zwangerschap in de weg te stan. Degene die hier verder naar kan kijken met je is de HA. Je kunt voor de zekerheid altijd alvast even bellen of hij/zij een idee heeft of dat je het inderdaad nog een half jaar aankan kijken om spontaan zwanger te worden of dat het iets is dat even moet worden nagekeken. Groetjes Brigitte
Hoi Brigitte, Nog bedankt voor je antwoord. Ik denk dat het voor jouw informatie interessant is om te weten dat ik zwanger ben! Dat had ik niet verwacht. Misschien was het een innesteling of zo. De test was ook knal en de clearblue gaf 3+ weken aan. Zou ik dan al langer zwanger zijn dan deze laatse ronde??