Hallo aanstaande moeders, Ik ben vanaf morgen 34 weken zwanger en kan niet meer slapen. De hele nacht lig ik wakker van de adrenaline en of moet weer plassen. Overdag lukt slapen ook niet echt... Ben er eerlijk gezegd wel klaar mee, maar ja ze moet nog even blijven zitten. En moeders moet ophouden met zeuren. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ga jij hier mee om. Groet, lonkie.
toen ik zwanger was van jaylano kon ik vanaf week 31 al niet meer slapen of bijna niet mee... meestal sliep ik rond 1 uur tot half 3 of helemaal niet en overdags ook niet.... ik heb het toen aangegeven bij de verloskundige en die vond dat ik al te lang met dit probleem liep dus hebben ze me naar het ziekenhuis gestuurd en daar mog ik een nachtje slapen met een soort slaapmiddel wat in me boven been gespoten werd.... ik kreeg al wat meer dan eigelijk was en voor mij heeft het nog niet geholpen ik heb die hele nacht geen oog dicht gedaan... maar heb van meer mensen gehoord dat die spuit wel geholpen heeft... voor de rest kan je niet veel doen ja gewoon liggen dan kom j eook tot rust zeiden ze tegen mij dan... dus heb ik dat mar gedaan... voor de rest heb ik het gewoon links laten liggen en een leuke game gezocht wat ik kon spelen als ik niet kon slapen ging ik achter me lappie zitten en rustig een spelletje spelen zodat ik niemand hoefde te storen en dat ik me zelf niet verveel want om 3 uur snachts is alleen mar sex sex sex op tv dus niet leuk om naar te kijken..... maar wens je veel suc6 want het is niet leuk je kan er zoweinig aan doen dus hoop dat je een keer na het ziekenhuis mag voor zo spuit en dat die werk....
Je bent niet enige die niet kan slapen! Ik kon ook vanaf week 31 niet slapen, elke uur weer wakker door geschop in mijn buik wat het wel leuk is, maar ik wil ook wel gaan slapen. Probeer ontspannen gaan liggen, kijk film of lees een boek, dan val je zo in slaap... Wat bij mij vaak gebeurt hihi.
Ik herken het maar al te goed! En overdag kan ik niet bijslapen omdat ik nog een zoontje heb van 2 die behoorlijk wat energie vraagt! Gelukkig gaat die nog wel 1,5 tot 2 uur naar bed 's middags zodat ik op de bank even kan gaan liggen. Maar hier dus ook midden in de nacht wakker, vaak word ik wakker doordat ik plassen moet, de baby voel of naar droom en dna ben ik zo wakker dat ik niet meer kan slapen. De tv is dan mn grootste vriend (animal planet/TLC zend de hele nacht normale programaa's uit ) Soms neem ik een paracetamol voordat ik ga slapen, drink ik rooibosthee en doe het lekker rustig aan met een boek op de bank en een beetje schemer zodat ik slaperig wordt. Alles wat ik wel goed slaap is momenteel mooi meegenomen xxx