Rokersademhaling na flesje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LeennKen, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hey girls,

Mijn dochter is nu bijna 2 weken oud.. en na de voeding (fles) ademt ze zeer zwaart :s net alsof ze soms geen adem krijgt :s

Door de dag heeft ze dit niet! Echt enkel na de voeding :s Is dit wel normaal??

Ze eet goed en heeft geen koorts...

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zou ff je huisarts vragen.
    Ik ken wel iemand met een kindje die koemelkallergie heeft en hij krijgt van koemelk dat het slijm in zijn mond en keel heel dik en taai wordt en dus ook roggelt na melk (wat hij nu niet meer krijgt, zit op pepti)

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Het kan verborgen reflux zijn. Dan komt de voeding omhoog en dat kan ook werken op de ademhaling. Ik zou het even bespreken met een arts.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Melk zorgt meestal wel voor slijmpjes. Maar als het lijkt dat ze echt geen adem krijgt, zeker een dokter contacteren.

5. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Morgen komt de vroedvrouw om 9uur ik ga het sowieso bespreken met haar!!! Tot dan heeft ze nog maar 3 papmomentjes

Nu ligt ze te slapen in haar box en ze ademt echt normaal :s

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vroedvrouw kan je hierin idd ook raad geven. Kan je anders niet een filmpje maken als ze het weer heeft? Dan heeft de vroedvrouw een goed idee hoe ernstig het is.

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    goed idee!!!! ga ik sebiet zeker doen

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    bleh, nu had ze het natuurlijk niet na haar flesje!!! Maja soit ik zal het wel uitleggen als vroedvrouw komt!

9. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Zal maar eventjes update posten: Vroedvrouw is geweest.. Alles was normaal.. komt door de melk (slijmpjes) maar ze doet het heel goed!

3.360kg weegt ze nu en de bubbeltjes in haar nekje is nog baby uitslag :D

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gelukkig! Hier had ons meisje ook last van slijmpjes, maar niet zo erg dat het haar ademhaling stoorde.

Baby-acne kunnen ze toch een tijdje last van hebben hoor. Is normaal ;)

Naar de winter toe: als je kleintje verkouden wordt, kan het zijn dat ze na een flesje ook slijmpjes gaat overgeven. Dit is dan ook door de melk. Is niet leuk voor haar en voor jou als mama, maar 1 troost: die slijmpjes zijn alvast weg ;) Zoonlief heeft daar afgelopen winter ook nog last van gehad.

Deel Deze Pagina