Hej dames even een klein vraagje ik Krijg jaarlijks een oproep voor de griepprik omdat ik de ziekte van Graves heb gehad, ik ben er nooit ziek of verkouden van geworden, maar ook al jaren geen griep meer gehad , Is het verstandig tijdens de zwangerschap een griepprik te halen? Of is dat slecht voor de baby? Liefs sunshine
Hmmm, dat weet ik zo net nog niet. Ik mocht hem in elk geval niet halen toen ik zwanger was van zowel Aiden als Finley. O nee, sorry, dat was dat Mexicaanse griepprik-gedoe! De gewone griepprik...geen idee. Zie hier het antwoord van het RIVM: Ik ben zwanger. Kan ik een griepprik krijgen? - Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu Je kunt hem gewoon zonder problemen halen!
Ik heb het er de vorige week met mijn gynaecoloog over gehad en die zei dat ik hem gewoon kon gaan halen.
als je hier in belgie zwanger bent en je koopt rond deze tijd zwangerschapsvitaminen of eender wat met zwanger-zijn te maken heeft bij de apotheker dan kleven ze op de doos een oproep om je griepprik te laten zetten als je zwanger bent.er staat op:bescherm je baby tijdig en contacteer uw arts voor een prik tegen griep en een afbeelding van een babytje met een helm op
Ik sla dit jaar over.. ik ben vorig jaar zo ontzettend ziek geweest van de griepprik. M'n pa en ik hebben hem tegelijk gehaald en we werden ook echt tegelijk ziek.
Mijn gyn vindt het geen meerwaarde. Als je het elk jaar doet, ok, anders niet. Mag ook pas vanaf het 2e trimester, al is griep het gevaarlijkst tijdens het 1e trimester.
Wat een onzin ik heb gewoon al een uitnodiging voor de griepprik en ga m morgen halen.. Dat was enkel in 2009 met de mexicaanse griep het geval.
In combinatie met haar medicatie gebruik, heeft ze gekozen om hem niet te laten zetten. Omdat deze nu al niet goed ingesteld kunnen worden tijdens de zwangerschap.
Ik heb idd besloten hem niet te halen ivm mijn medicatie,,,, met de griepprik erbij is et niet bevorderlijk voor mijn medicijnen aangezien het instellen sinds het begin van de zwangerschap al niet goed meer gaat
Ik krijg via mijn werk altijd de griepspuit. Daar staat altijd op het formulier dat zij hem niet zetten als je zwanger bent of binnen 3 mnd zwanger wil worden. Dit x zal ik voordat ik hem laat zetten bij de ha advies vragen.
Ik heb het aan de huisarts gevraagd, omdat ik jaarlijks gevacineerd word door het werk. Vanaf 16 weken mocht het en raadde ze dit zelfs aan.