Hallo allemaal, Ik slaap de laaste tijd echt heel slecht ben nu 26 weken zwanger. Dan kan ik niet slapen omdat ik niet lekker lig met die buik, dan weer niet omdat die kleine een show zit op te voeren in m ijn buik . En dan weer niet omdat mijn partner later naar bed komt dan ik, en ik vervolgens met geen mogenlijkheid meer in slaap te komen ben en 2 uur beneden zit. Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen hierin zijn en wat voor tips jullie hebben. Ik slaap al met kussens e.d. tussen mijn benen. Liefs Vivian
lekker een warme douche nemen met een ontspannende douchegel ofzo ( bijv lavendel ) omfortabele nachtkleding aandoen , frisse lakens , kamer luchten voordat je gaat slapen , en ik sliep verder heel lekker door de voedingkussen...hoop dat je wat aan me tip hebt ...ohhh ja en lezen in bed totdat je in slaap valt
Bij mij helpt het om vooral te ontspannen voor het slapen...bv een ontspanningsoefening, wat lezen of idd een warme douche. Vooral geen stress of praktische dingen doen, zodat je hoofd tot rust komt voordat je gaat liggen....
Ik wou het inderdaad net gaan zeggen van die kussentjes, maar dat doe je dus al.... Ik heb een voedingskussen en die drapeer ik precies om me heen. Wat ik daar fijn van vind is dat ik anders in de loop van de nacht een heel vermoeid gevoel krijg bij het gewricht van mijn bovenbenen en mijn bekken, en dat voedingskussen scheelt echt. Alleen omdraaien enzo is niet echt makkelijk. Verder doe ik zwangerschapsyoga en ik slaap altijd heel goed als ik daar vandaan kom! Echt goede ontspanningsoefeningen. Succes!