Mijn dochter wordt in maart 7 maar speelt nog heel veel met haar pop. Nu ziet ze steeds de reclame van de baby born soft touch pop en wil deze zo graag. Ook nog een kinderwagen trouwens. Nu is die pop ook supermooi! Maar ik vind het wel duur. Wie kan mij vertellen of het echt de moeite is. Of de kwaliteit goed is (vast wel voor zo'n prijs en met dat merk toch?). Ik hoor om mij heen dat meisjes echt nog heel lang met poppen kunnen spelen als ze het leuk vinden. Ze wil het echt zo graag! Omdat ze veel 'nuttig' speelgoed krijgt gun ik het haar ook wel. Doen? Bij intertoys 55 euro maar nu met baby rugdrager.... Wat zouden jullie doen? (ze wil trouwens een jongen, omdat ze al een meisje heeft. Ik vond het zielig voor 'naam pop' dat ze een nieuwe wil maar mijn man zegt 'zo moet je dat niet zien, ze wil 1 erbij. Jij hebt toch ook #dochter# niet weggedaan toen #zoon# kwam'. )
Dankjewel. Ik kom er net achter bij bol ook. Ik ga even kijken wat hij bij de marskramer kost, die krijgen nog een kortingsavond...
Ik heb er eentje gekocht voor mijn dochter (volgende maand wordt ze 3) en ze speelt er heel veel mee. Goeie kwaliteit ook. Nu hebben we ook het paardje en hondje gekocht maar dit tweedehands. Misschien op marktplaats kijken als je het te duur vindt. Al is het wel leuk om de pop nieuw te krijgen.
Deze krijgt mijn dochter van mijn vriendin voor haar 2e verjaardag over 2 weken en ik ben erg benieuwd. Ik ga er vanuit dat ze er jaren plezier van heeft en ik vind persoonlijk 50 euro niet zo heel duur maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Dus evt. kan je ook op marktplaats kijken en voor kleertjes zou ik zeker op Aliexpress kijken want daar kost het echt niks en kan je dochter toch veel wisselen qua kleertjes. En ook voor andere accessoires kan je daar goed slagen voor een paar euro.