Dit blijft hopelijk zo :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweet978, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Hai dames,

De titel zegt t al..dit blijft toch wel zo he?

Dat als ik nu tegen haar zeg *nee Smurf dat is bah* ze braaf de slipper/schoen loslaat die ze aan t opeten was ( We hebben hier een kleine Imelda Marcos in huis ;)) T geldt gelukkig ook voor de kaarsen die ze kennenlijk graag opeet.

Maar dit blijft wel zo toch??? Ik blijf een lieve smurf houden die luistert toch?:)

ps..ja ik geloof ook nog in Sinterklaas en de kerstman :)

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    gnif gnif
    dat dacht ik ook
    en nu is ze me ondeugend

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja hoor, komt helemaal goed :D

Tussen het niet luisteren door blijven ze heel lief :D ;)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier was Meike (2) stiekem eerst al op de eettafel geklommen om vervolgens het hele pakje worst soldaat te maken.
    En natuurlijk allemaal toen ik femke aan het voeden was ;)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja hoor, ze blijven zo lief tot ze uit huis gaan :D

6. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

10 dec 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Hi, hi erg goedgelovig dus.....................

Ons kleintje was ook altijd heel lief en zoet totdat.......ze pijlsnel heeft leren tijgeren en als een soort Schumacher in haar loopwagen racet.
    Op de creche wordt ze de bandiet genoemd, omdat ze zelfs de grote kindjes te snel af is ;).

Maar nee hoor, die van jou blijft aaaaltijd een lieve smurf die goed luistert :p

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Mijn dochter, 2 jaar, had laatste zin in kaas maar mama was even aan de telefoon.
    Toen mama klaar was met telefoneren en een stukje kaas wilde pakken lag er ineens een blok kaas in de koelkast waar een hele hap uitwas 8)
    En toen ik vroeg waarom ze dat had gedaan zei ze "ja mama jij luisterde niet"

8. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hahahaha...zo reageerde Aaron ook altijd. Heel braaf stoppen met waar hij mee bezig was. Hij ging zelfs op een gegeven moment voor de kattenbak zitten, schudde nee en zei: Bah!
    Tot een week geleden. Nu is het langzaam aan toch een kleine dondersteen aan het worden :D.

9. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Lol

he fijn om te weten dat mijn Smurf wel lief blijft grin. Nu weet ik ook dat ze anders is.. bij vreemden luistert ze nl niet en thuis juist wel :) ( en dan hoef ik niet eens met de matteklopper naast der te staan :D)

@ Boefjesmama

Aaron is ongeveer 3 weken ouder, wil je me vertellen dat in 3 weken tijd ze kan veranderen van lief-smurf in excorsist-smurf ???? :)

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik hoop voor mij dat het verandert, want mijn lieve boef luistert helemaal niet goed. Als wij nee zeggen gaat hij breeduit lachen en en gaat lekker door met aan de plant frunniken en aan de snoeren van de lamp trekken...

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

zo steek die maar in je zak hahahaha.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

ze blijven trouwens heel lief. behalve als je ze betrapt;)
    Bekijk bijlage 95424

nieuw spelletje sinds 2 dagen. lampje aan lampje uit. (ja hij heeft zijn hobbel paard daar naar toe gehobbeld )

13. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    lol geweldig he die inventiviteit :)

14. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    @Sweet: Exorcist wil ik nou niet zeggen, maar hier was het van de ene dag op de andere afgelopen. Als ik nu 'streng' nee zeg, begint hij al te lachen. En als ik dan zijn handje weghaal (omdat hij dus niet meer luistert ;)) dan ligt hij helemaal dubbel. M.a.w. nu moet ik hem wegslepen :D.
    En er is sinds kort geen grotere hobby dan alle kasten en lades openmaken, helemaal leeghalen en er zelf in gaan zitten :D. Heel schattig, maar man...wat een zooi! :D

15. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    lol....foto :)

dan heb ik nog wel mazzel...ik loop alleen t risico op schoenen met open tenen..terwijl die toch echt niet zo gekocht waren :D

16. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16

Heerlijk herkenbaar! Thije ligt helemaal in een scheur als we "nee, mag niet hoor" zeggen en met onze vinger zwaaien.....En probeer dan maar eens streng te blijven kijken....:D

Wat ik wel heel vervelend vind is dat hij geen genoeg kan krijgen van de wc in de badkamer. Klep omhoog, handje in de pot...bahbah...Ik heb hem daar geloof ik al 3675 keer weggehaald....zucht....;)

17. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    Heeeeel herkenbaar!
    En van de week heeft hij een wc rol er in gegooid toen ik bezig was zijn ene handje droog te maken :).

Plantenbakken op het balkon zijn ook erg in trek. Dan heerlijk met kluiten modder spelen. Lekker toch? :D

@Sweet: Ik ga even kijken of ik een foto heb.

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

De oudste 2 zijn hier nog hardstikke lief, hebben eigenlijk nooit iets geks gedaan. Luisterde altijd heel goed, liepen nooit weg oid. Nou dat hebben we bij nummer 3 in drievoud gekregen hahahahaha Dat is me er 1. Ze is altijd vrolijk en gezellig maar ondeugend!!! Laten we het erop houden dat als zij als nr 1 geboren was er nooit een 2e of 3e gekomen zou zijn!!

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

die van mij neem de luier emmer mee naar de bad kamer om de luiers in de wc te gooien:)

ja als wij naar de wc gaan gaat fynn mee kijken en dan zeggen we dat is bah! maarje dat zeggen we ook tegen de poepluiers dit is bah!

dus ja hij legd de link wel :D

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Die van mij is nu anderhalf en luistert tot nu toe erg goed moet ik zeggen... dus ik ben hier ook zwaar aan het duimen dat het zo blijft, maar dat zal wel niet :D

Deel Deze Pagina