Hier was er ook geen touw aan vast te knopen. Meestal sliep hij maar blokken van 3 kwartier tot 1,5 uur. Ik wist ook dat ik geen langere slaapjes van hem hoefde te verwachten. Wij kwamen dus meestal op 4 slaapjes uit. Want nadat hij uit bed was wilde hij er na 1,5 uur wel graag weer in. Inmiddels zitten we op 3 slaapjes en is de wakker tijd ongeveer 2 a 2,5 uur.
Melovekane: ja, ze heeft doorgeslapen vannacht op 4 flessen! Ik vraag me zelf ook af of ze nu niet te weinig krijgt... Maarja als ze het hier op doet. Ik geef haar nu wel een fruithapje tussendoor, half potje en deze eet ze ook gretig op. Gelukkig helpt de zalf tegen exceem, zit het bij jullie in de familie? Peetje 83: Ik wil ze ook graag verse groentehapjes geven, maar kom niet verder dan bloemkool, wortels of broccoli om zelf te pureren. Courgette, mogen ze dat al hebben dan? Mag je groenten voor de kleintjes ook invriezen en later ontdooien en nogmaals geven? Vind het allemaal best lastig, maar die potjes vind ik zonde van mijn geld.
Ja courgette mag ook. Gewoon koken met schil en al en dan goed pureren. Ik doe zelf altijd een voorraadje maken en in porties invriezen. 's Morgens haal ik dan uit de vriezer wat hij die avond krijgt en dat laat ik in de koelkast ontdooien. Sperzieboontjes zou je volgens mij ook al kunnen geven
@ MammaRoos: wow dat is lekker dat ze door geslapen heeft! Vannacht weer op 4 flessen? Wij hebben hem gisteren en eergisteren een beetje rijstebloem gegeven. Gewoon nog maar 2 kleine schepjes. Maar hij vond het heerlijk! Moest wel een andere speen hebben... maar daar ging het iets te snel mee. Dus hebben nu een speen 1 het gat iets vergroot. Eczeem zit idd in de familie. Ik heb het gehad, mijn man, mijn moeder... Peetje83: ah wat lekker dat de groente goed naar binnen gaat. Ik heb hier ook al wat potjes staan. Ik ga als hij 5 maanden is, hem gewoon af en toe eens een lepeltje laten proeven en dan met 6 maanden echt een potje geven. Ben ook van plan om het gewoon zelf in de blender te gooien!