Hallo! (ik hoop dat ik hem goed geplaatst heb) Ik ben op zoek naar schoentjes voor mijn dochter. Bij een site heb ik ze gezien maar verder kan ik ze nergens vinden in haar maat... Wie o wie wil helpen zoeken of weet waar ze te krijgen zijn? Maat 22 Kan helaas via de iphone geen foto toevoegen... Via google: Clic!laars - Kinderschoenen - CX7355 - MENTA | Shoemixx.nl Bij afbeeldingen zie je dan turquoise enkellaarsjes.. Zal straks via de conputer een foto toevoegen. Alsvast bedankt!
Ja heb net even gekeken en daar kan ik het ook niet vinden... Ze heeft maat 22. In ieder gval bedankt voor de tip!!
ik ga voor schoentjes gewoon naar een goede schoenenwinkel. Vind het wel fijn dat ze hem elke keer weer even opmeten en dat ze kunnen vertellen welke schoentjes hij nodig heeft omdat niet alle schoenen hetzelfde vallen... Sorry ik kan je dus niet helpen... x
Haar voetjes zijn laatst nog gemeten. Dus ik weet haar maat. En als ze niet goed passen dan stuur ik ze weer terug. haha. In ieder geval bedankt voor je reactie!