Ik heb nu een meegroeistoel van de prenatal z'n triptrap idee. Mijn zoon van 3 zit daar nu op. Op een gewone stoel met brood kan wel maar met watm eten is dat lastig omdat hij eigenlijk te laag zit. Als mijn dochter volgende maand begint met rapley dan moet ze ook in een stoel zitten dus er moet er een bij komen. Nu twijfel ik tussen nog een stoel van prenatal of een juniorstoel van ikea.
Kan je voor je zoontje niet een verhoger aanschaffen, zodat hij goed bij de tafel kan zitten? En dan kan je dochtertje in de kinderstoel die je al hebt.
Heb ik ook gedacht maar de ruimte van de onderkant van de tafel en de zitting vd stoel is maar 19 cm dus met een verhoger ben ik bang dat hij klem zit tussen de stoel en tafel
Wij hebben toen een wat duurdere stoel gehaald die je in kan klappen en licht stand maar binnen 2 weken de ike stoel erbij gehaald die zit veel.beter.
Ikea stoel! Die simpele van plastic, voor je interieur zeer onverantwoord maar zo handig. Ik wilde een stokke maar kwam erachter dat die Ikea toch handiger is en om het geld hoef je het niet te doen. zoon in nu 20 maanden en zodra hij iets ouder in wil ik graag een stokke zodat hij er zelf in kan klimmen.
Kan je zoontje niet op een gewone stoel met een kussen eronder? Dat doen wij soms ook als hij gewoon brood eet en niet teveel kan smeren.
Ik vond de giraffe (Oh 't was antilope) van de ikea het handigste met kleintjes en rapley. Die poten staan wel enorm in de weg maar kleintjes zitten er al goed en stevig in en je kan er makkelijk de tuinslang op zetten na een rapley sessie van pasta met tomatensaus waarbij alles oranje gekleurd is. Hier zitten de 3 en bijna 5 jarigen wel op die hoge kinderstoelen van de ikea want in vind op de knietjes op een grote mensen stoel echt niet wenselijk ze moeten goed kunnen eten en knutselen.
Dan zou ik ook de IKEA kinderstoel halen. Kost niet teveel en kindjes zitten er snel al goed in. Daarnaast is hij makkelijk schoon te maken.