Voor wie bekend is met de aerosleep matras beschermer. Tot wanneer laten jullie die erop liggen? Mijn dochtertje is bijna een jaar maar ze slaapt niet zo fantastisch. Dacht eerst dat het door de tandjes kwam maar ik weet inmiddels niet zo goed waar t aan ligt. We proberen iig vanaf nu wat veranderingen aan te brengen aan haar ritme e.d. Maar ook aan de omgeving. Dus ik heb nu een wat betere slaapzak en ik wil die Aerosleep protect eraf halen. Gewoon eens kijken of het uitmaakt. Maar is het de bedoeling dat die er zo lang mogelijk op blijft of tot 2 jaar ong? Als ze gewoon doorsliep had ik 'm laten liggen natuurlijk maar ik zou het graag even uitproberen.
Ik heb hem ook alleen het eerste half jaar gebruikt. Ik zou hem er af halen hoor. Al is het maar om even te testen. (Mijn zoon sliep er niet beter door overigens. En dat was ook geen geweldige slaper, slaapt pas sinds 2 weken écht goed)
Hier ligt ie er nog steeds op. Nog nooit in me opgekomen om dat ding eraf te halen. Ze slaapt prima dus dat scheelt ook.
Hier idem. Ik zie het inmiddels vooral als een handige matrasbeschermer, dus laat 'm nog ff liggen tot ze helemaal zindelijk is. Voor het volgende (grotere) bed koop ik geen nieuwe denk ik. Het blijft toch een plastic laagje , en dan heb ik liever een wat natuurlijker matras. Tenzij haar eczeem weer op zou spelen. Want het is wel luchtig, zo'n ding. Als je 'm eraf haalt, zal ze het wel warmer krijgen in bed.
Hier ligt ie er ook nog gewoon op, het hoort voor mij gewoon bij het bedje, net als de hoezen van Aerosleep. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht om die weg te halen, maar ze slaapt bij mij ook gewoon prima. En nu heb ik een extra bescherming voor als ze zou doorlekken of spugen ofzo. De werking van Aerosleep zou sowieso nooit bewezen zijn (al gaf het mij wel een soort veiligheid) en je dochtertje kan waarschijnlijk al lang zelf haar hoofd draaien, dus qua veiligheid kan het er mijn inziens gewoon afgehaald worden. Zou het wat jou betreft gewoon eens proberen, het wordt er niet minder veilig op ofzo.