Pfff even van me af schrijven hoor... Word vanavond gebeld door mijn man terwijl ik even boodschappen aan het doen was dat C. heel hard plat op zijn gezicht gevallen is en het bloed uit zijn mondje gutste :-'( ik hoorde hem op de achtergrond enorm krijsen! Ik was gelukkig al onderweg naar huis en heb nog nooit zo hard op het gaspedaal getrapt als vanavond. Bij thuiskomst zie ik manlief helemaal met een bleek gezicht zoonlief proberen te sussen en overal lag bloed... wat een akelig gezicht! Gelijk de hap gebeld want ik mocht absoluut niet in zijn mondje kijken. Mochten gelukkig gelijk langs komen. Huisarts deed vervolgens heel onverschillig, zo van komen jullie hierom langs? Ja want ik schrok me kapot en voor hetzelfde geld is er iets stuk! Gelukkig viel het mee en heeft hij er 'slechts' een paar tanden door zijn lip en een gekliefd lipbandje aan overgehouden...
pff ook al zn schrik !! hadden wij gisteren ook maar dan met iets anders. Dikke knuffel..tuurlijk ga je naar de hap ! voor het zelfde geld is er idd iets stuk of is er een hele diepe snee.
Wat afschuwelijk he, en dan opeens weer die realisatie:wat zijn ze kwetsbaar..... Hier is oudste dochter een keer van de trap gevallen,helemaal van boven naar beneden.Ik dacht dat ik er in bleef, omg! Veel knuffelen met je kindje )